MOJA AUSTRALIJA

nedjelja, 22.06.2008.

COACH POTATO

noPozdrav svima:Evo ja se stvarno uljenio,osijecam obavezu da trebam nesto da napisem i objavim,a nekako mi neide.Vrijeme je uzasno ,hladno i mokro,vrlo depresivno.Tako da dane provodim mahom slusajuci muziku i grijuci se(naravno kad nisam na poslu).Sto sam vam pisao o zgodama i nezgodama vezanim za godisnji posljedice su jos uvijek prisutne (financijske).Bas neki dan sam napokon uspijo da platim pricuvare sto su cuvali kucu $1800 pravo da vam kazem jedva sam to platio ne is tog razloga da nisam imao pare nego nacin na koji se to moglo platiti.Radi se o placanju telefonom tako da kad god bih zvao broj sa racuna oni bih mi davali neki drugi na koji bih to mogao platiti.Zovem taj oni mi ponovo daju drui itd luda kuca.Prije sam vam pisao kako se administracija mahom preselila u Indiju tako kad trebamo zvati na primjersvoju banku ,zovemo preko Indije gdije sluzbenici jedva da pricaju Engleski,a akcenat im je boze sacuvaj.Kad se pomijesa njihov akcenat i nas akcenat tu se dobije neki sasvim treci jezik.Nakon mukotrpnih tijedan dana uspio sam platiti.Sto se tice situacije u Australiji danas (postaje sve teze)benzin strasno poskupljuje, uz njega i sve drugo.Evo upravo je na tv Hrvatski program o klubu Sveti Bono iz Vukovara,koristim priliku da vam opisem kako to izgleda(slavi se Antunovo,svira grupa "Ja i moj kolega".Okolo stolova hodaju novinari i ispituju goste kako im se svidja i odakle su dosli iz Hrvatske koje pijesme vole itd. neznam sto bih vise pisao pa idem da budem (couch potato)to vam je Australski zargon a znaci ljencina koja je stalno na kaucu kao krumpir.Toliko za sada i pozdrav svima.PS Zadajte mi temu o cemu da vam pisem slijedeci put.mah

- 10:22 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 03.06.2008.

LESIJEV POVRATAK

prokleti bojleri

cryPozdrav svima;Evo mene vec drugi put po povratku sa dalekog puta i velikog odsustvovanja sa stranica.(Odiljan se u barove lucke)Singapurske,Amsterdamske,Pariske itd.Necu da se hvalim necu da se zalim (ili cu i jedno i drugo).Upravo sam procitao komentare na zadnjem blogu gdije jedna osoba skrece mladima paznju na pogreskama u njihovoj informisanosti o Australiji.No to nije moja danasnja tema vec koristim poticaj od te osobe gdije kaze da pisem o stvarnom zivotu-zivotu danas u Australiji i zivotu nas novih Australaca.Stoga sam odlucijo da vam i danas napisem malo o mojim zgodama i nezgodama na godisnjem i u povratku.Gdije sam isao i koja mijesta posijetio u vecini je zavisilo od toga da sam nekoga tamo isao posijetiti (rodbinu,prijatelje i sl).Na jednom od mojih putovanja takoder mi se desilo da sam dobijo tesku upalu grla (krajnika),naravno nemam zdravstveno i naravno platijo sam i doktora i lijekove na srecu sve je dobro proslo jer sam dobijo jake antibiotike koji su to sredili za 6 dana.Moram priznati da me je bolilo te nisam mogao gutati sto znaci da nisam mogao ni jesti.Kad tome bribrojim nesanicu o kojoj sam vam pisao moze se zakljuciti da sam na ovom godisnjem stvarno na...ao,izvinite na izrazu.Bijo sam zeljan da se naspavam i najedem,ali to sam jedino uspijo u povratku u avijonu.Let izmedu Amsterdam i Singapura sam mahom prespavao,samo bih me zena probudila kad je hrana na redu.Po dolasku u Melburn rekao sam vam prvo smo isli po cuceka,a zatim da se istusiramo (o cemu sam vam takoder pisao kako nam je riknuo bojler i bla bla bla.No isti taj tjedan nam je riknuo i drugi bojler koji imamo u stanu (o tome sam vam ranije pisao da je ovdije obicaj pored toga da se kupi kuca takoder da se kupi i (jebavnik) misli se na stan.Pao nam je mrak na oci sta je sad tamo sta ce stanar reci kolika je njemu steta nacinjena i milijun drugih strahova.Zamislite u jednom tjednu 2 bojlera.Ovaj je na struju i kao trebao bih biti jeftiniji jer je i manji no bijo je samo malo jeftiniji,usput je elektrivar pronasao da jos moramo promijenuti sve osigurace i plocu na kojoj oni stoje u stanu sto ce kostati oko $600.nemoze biti bolje sad je sve skupa oko $3500 na sve sto smo potrosili na godisnjem = "Boze sacuvaj".To nije sve posto imamo svoj biznis o cemu sam vam takoder pisao,Zbog naseg dugog odsustva i tu je doslo do promjena,neki od nasih klijenata su prekinili ugovore i otisli drugima sto se odrazilo u financijskom gubitku za oko $1500 mijesecno mane zarade.Morate priznati nemoze gore da bude,teski kapitalizam i okrutna stvarnost.Upravo sam razgovarao sa osiguravajucim drustvom da vidim dali mi polica osiguranja pokriva bojler?Naravno da ne pokriva nase je samo da placamo i neracunamo na nista.Tako je isto i sa zdravstvenim osiguranjem ako ga uzimas pitaju te za koje bolesti zelis da se osiguras?Sto ako nebude ta bolest nego neka druga?Znaci da vas ne pokrivaju i milijun drugih trikova na koje nas dizu i vade nam pare.Toliko za sada o mojim zgodama i nezgodama.Inace trenutno je zima i jako je hladno,kise nema sto znaci susa se nastavlja,biljke se suse jer slabo se smije zaljevati.Vode ima za pice,a nadamo se da ce je biti ovog ljeta i za kupanje (tko imadne bojlere).Trenutno smo prezauzeti kako se izvuci iz ove situacije (financijske),ali nesto cemo napraviti.Iskren pozdrav & God bless.PS ovo na slici su ta dva zloglasna bojlera.lud

- 09:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com