srijeda, 21.03.2007.

PuSsA

HeJ LjUdI!
Dugo nisam pisala,jednostavno nisam imala vremena!
U OvIh PaR DaNa DeSiLo Se SvAšTa!
BiLo Je LuDO........
Neznam što da vam napišem,previše je toga!
KaKo StE Vi?!
UžIvAjTe!

P U S A

13:54 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 05.03.2007.

PoZdRaV

EvO Da Se JaViM Ja :) DaNaS Mi Je BiO Ok DaN! nisam radila ništa posebnoga,sjedila sam u klupama kao i inače.......vratila sam se doma,MaLo SaM GlEdAlA Tv I RaZmIšLjAlA O DeČkU Od MoJe FrEnDiCe (presladak čovjek).......čula sam da sve cure trčkaraju za njim! A Da Po LjEtI BuDe JoŠ GoRe.....hh....
Možda sada izgleda da sam dvolična osoba,ali nisam! Ali njen dečko je PrEsLaDaK.......a iskreno da sam malo i LjUbOmOrNa! No DoBrO.....SaD Ću Se NaBrZaKa IsTuŠiRaT I OdOh KoD SeStRiČnE!
P O Z Z

19:38 | Komentari (2) | Isprintaj | #

nedjelja, 04.03.2007.

......NeŠtO KrAtKo......

EvO I Ja SaM OdLuČiLa NaPrAvIt BlOg!
Nadam se da će bit dobar,i nadam se da ću redovito pisati postove!
OsTaVlJaJtE Mi KoMeNtAre,I UžIvAjTe DoK ČiTaTe MoJe PoStOve.....

P U S A

09:24 | Komentari (8) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.