<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji crazy linkići

Hippica-Miha
čokolitbaba
plawa
moja frendica...
karla
matea
frendica =)
Lucy
freak....

o meni...puuuno toga...

VOLIM:
NE VOLIM:

MOJA ABECEDA:
A-
B-
C-
D-
E-
F-
G-
H-
I-
J-
K-
L-
LJ-
M-
N-
O-
P-
R-
S-
Š-
T-
U-
V-
Z-

MOJE NAJ PJESME:

MOJI NAJ PJEVAČI,GRUPE I TO...

O MENI:



petak, 05.10.2007.

ISSSSSSSSSEEEEEEEE

ajme,sad sam neš bez veze tipkala po blogu i iz zeke sam probala pogodit lozinku starog bloga kojeg sam woljala ali sam mu zaboravila lozinku pa sam počela pisat drugi...ajme,znate kak' sam .... happy..... blogach moj....obrisala sam sve stare postove jer nisu imali fakat nikakvog smisla,bili su glupi i jadni i sam sam pričala kak' sam u komi zbog ovog-onog...whatever....i,da.ovo je sad ono,skroz novi-stari blog,obrisala sam stare slike i sve,slike iz boxeva,....SVE pa nemojte plase mislit da je glup....blog,mislim....a šteta,danas sam se baš trudila oko boxeva na starom-novom-drugom blogu al eto....LOL...aj....idem ja sad....kiZza

glitter-graphics.com

05.10.2007. u 13:27 • 5 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.