sretnost

zemlja se skoro 300 puta okrenula oko svoje osi i oko 300 puta je bio mrak.
i 300 puta je nakon toga došao je dan.
ne mogu reći da sam ga svaki put vidjela, ali znam da je posljednjih 250 bilo sunčano.
u međuvremenu sam počela nositi suknje, pičkaste torbice i nositi crvene gače. i prešla sam na novi šampon.
počela sam manje piti. ne pušim i dalje.
gorana ivaniševića je zanijelo na vanju halilović, snimljena je još jedna hrvatska sapunica, magazin ima novu pjevačicu, studiram odnose s javnošću, crnac će biti predsjednik amerike, radiohed je izdao in rainbows, imam nekoliko novih prijatelja, illinois živi s domijem (sretan rođendan tiiiiii sretan rođendan tiiiiiiii), nisam pričala 3 mjeseca s nekim prijateljima (sad opet pričamo);
bolesni manijak je poubijao pola zagorja, našli su ženu koja je umrla u svom stanu negdje u isto vrijeme kad se rodila moja mama koja je u međuvremenu rodila mene i moje tri sestre, radim dvije emisije na radio studentu od kojih je jedna glazbena (što me prejako veseli), eduardo da silva je spoznao teoriju zajeba na vlastitoj koži.. iliti nozi;
bob dylan i manic street preachersi dolaze u hrvatsku, zaljubila sam se, saznali smo da su kokoši nastale od tiranosaurusa rexa, umro je edward lorenz, tvorac teorije kaosa*, britney je definitivno pukla (kako čujem, trenutno se oporavlja, ali možda je opet trudna), snimljen je sex i grad film, spajsice su bile na turneji, moja cimerica na koncertu backstreet boysa, upravo pjevam banquet (block party me neizmjerno veseli u zadnje vrijeme) i njupam kolač (keksi, piškote, puding..)
postala sam punoljetna u svim zemljama svijeta.
masovni ubojica george iz američke džungle bio je u zagrebu. primjetili smo američke zastavice po savskoj, a meni se lagano bljuvkilo. ne sjećam se točno gdje sam bila kad je george pričao o slobodnoj hrvatskoj, možda u rijeci. možda i ne.
dječak s crvenim tregerima živi u rijeci. volim ljubiti dječaka s crvenim tregerima.
izašla sam na svoje prve parlamentarne izbore. zoki je bio hot, a ja mlada i luda.
euro dizel plaćam trenutno 9 kuna i 27 lipa. dakle, spoznala sam teoriju zajeba i na vlastitoj koži. ili moja mama, bolje rečeno. upsić.
isto tako, spoznala sam i da su primerosi više kul od precijenjenih durexa, a i vatikan je priznao izvanzemaljce.
i tako.. 300 dana sigurno je dosta vremena da se desi nešto pametno.
i manje pametno.

kad bi me netko pitao što mi se loše desilo proteklih mjeseci, ne bih znala odgovoriti. nekako kao da mi sve ide. lijepo je to. zaista.
i bilo bi vrijeme. napokon.

miffy je u žutom.
i miffy je žena.




* teorija kaosa - fenomen poznat kao "učinak leptira", a temelji se na ideji da beskonačno male promjene, kao što je lepet krila insekta, mogu voditi do ogromnih posljedica.




4

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

balloon & illinois



Desert s kakaovim preljevom i kakaovim punjenjem.


na kraju konca je
mak