...Povratak nakon dugo vremena... - Guns n' Roses are the best!!! - Blog.hr
Fuck you ,
what do you think you're doing?


...Povratak nakon dugo vremena...

Eii! Vasa vjerna blogerica se vratila i odlucila napisat novi postyes! Ovo je moj rekord u ne pisanju posta i nadam se da ce na tome i ostati xD zubo...Najprije hvala svima na komovima i sry sto vam nisam svima na vrijeme vracala komentare...Nisam pisala post skoro citavu skolsku godinu i ne da mi se o skoli ni razmisljatnono,ali evo ostavit cu koju biljesku povodom sjecanja na sva ta luda sranja xDbelj...Jednom smo mislili pobjec sa eng. al nismo, pa smo na satu napravili zivi nerednut. Protivili smo se svi nastavnici i ona je bas na mene bacila oko i prozvala me da odgovarambang. Nezasluzeno sam dobila 3yes...Dogodine nam vise nece predavat smijeh...Imala sam razrednicu,a ujedno mi je predavala i hrvatski..Bila je totalo dosadna,cjepidlacila je za svezijev...Na kraju godine mi je prosjek 5.0..23.6 isli smo po svjedodzbe.Sada odmaram od skolesmijeh...Dosad sam se na moru okupala samo jednom, jos dok je bio 5. mjesec, a ova dosadna kisa je pokvarila sve u zadnji tjedan i pobang...Nadam se da ce se sada vrijeme poboljsati i da cu moci provoditi vise vremena van sa frendovima i ici na morethumbup! 15.6 sam isla u Zagreb i u Sloveniju...U zg-u sam si kupila par sorceva no ni jedan dosad nisam obuklanutnaughty...I da, ovo je moj 30.postgreedy....Ne znam sta bih vam vise pisalanono...Komajte mi punooo jer sve komove vracam, i naravno citajte moje postoveyes! Pusu veliku saljem svim mojim blogerima kiss!
MOJ BLOG SA DIZAJNIMA,BANNERIMA I AVATARIMA PO NARUDZBI

srijeda, 01.07.2009., 20:04

| Komentari 1309 |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Design: Mia
Basecode: Blogskins
  • On/Off


  • Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    ×Welcome
    ×This.is.my.world.where.I.rule.
    ×Respect.my.rules.
    ×If.you.don't.like.it.just.click.
    Here

    Image and video hosting by TinyPic
    1.citaj postove
    2.ostavi komentar u vezi posta
    3.ostavljaj punoOo komova jer sve vracam
    4.ne seri po blogu
    5.ne salji lance [ne]srece
    6.ako ti se blog ne svida klikni
    Ovdje

    7.kad si vec tu glasaj za blog
    8.pridrzavaj se pravila!

    ×To je sve sto trazim od vas
    ×Valjda ne trazim mnogo

    Image and video hosting by TinyPic


    Statistike bloga:
    ×Ovaj blog je nastao: 12.2.2008 u 16:32
    ×Broj postova: 31
    ×Najvise komova po postu: 2 479

    ×Glasaj za blog!

    Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

    Rock 4ever <33


    Image and video hosting by TinyPic

    Dnevnik.hrthumbup
    Video news portal Nove TV

    Blog.hrsretan
    Blog servis
    Forum.hrblablablabla

    Moj drugi blog
    Moj blog s dizzevima,avatarima i bannerima

    Marijathumbup
    Evadead
    Ivanazujo
    Marina Lavicakiss
    Nicky crnaxxxyes
    Nina twilightcool
    Luda malenafino
    My life,my thingwink
    LadyRinjami
    Mala ludachanut
    Colors make ppl happyparty
    Gn'R obozavateljicasmokin


    Image and video hosting by TinyPic

    Ime: Mia
    Prezime: nije za javnost
    Godine: 13
    Razred: uskoro 7.c
    Ljubav: Slobodna cerek

    Jedem:ono sto mi se svidi na jelovniku xD
    Pijem:vodu,sok xD
    Slusam: rock ♥, pop
    Najbolja grupa: Guns n' Roses♥
    Najbolji pjevaci: Axl Rose i Robert Plant
    Najbolja pjevacica: Janis Joplin,Pink

    Grupe: Gn'R,AC/DC,Led Zeppelin,Evanescene
    Najbolje pjesme: Black dog, Stormy may day, Long way to happy, Paradise city, The show must go on
    Najbolja prijateljica: [nema se sta za rec] xD
    Najbolji prijatelji: Kruno,Marko V.
    Ostale prijateljice: Ana D.,Helena,Josipa,Mateja,Eva
    Ostali prijatelji: Matteo,Ivan B.,Veca,
    Luka D.,Toni,Ivan M.,Lili<3


    Image and video hosting by TinyPic
    ¤dobra
    ¤prava prijateljica
    ¤lijepa
    ¤zgodna
    ¤pametna
    ¤osjetljiva
    ¤osjecajna
    ¤suosjecajna
    ¤smijesna
    ¤pravedna
    ¤otkacena
    ¤ponekad lijena xD



    Image and video hosting by TinyPic
    ×sebe xD <3
    ×starke <3
    ×muziku <3
    ×rock <3
    ×macke <3
    ×zivotinje <3
    ×prijatelje <3
    ×praznike <3
    ×ljeto <3
    ×more <3
    ×snijeg <3
    ×ponekad i vjetar <3
    ×net <3
    ×blog <3
    ×svoju obitelj <3
    ×citat novine<3
    ×crtanje <3
    ×sanjariti <3
    ×biti sretna <3


    Image and video hosting by TinyPic
    ×umišljenostmad
    ×foliranticemad
    ×lazljivcemad
    ×hvalisavcemad
    ×skolumad
    ×ucenjemad
    ×nastavnikeheadbang
    ×cajke i narodnjakemad
    ×kisumad


    The End^^


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Emo Hello Kitty!!! Pictures, Images and Photos

    Image and video hosting by TinyPic