Mala velika misao

nedjelja , 23.05.2021.

“Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako nam često baš to malo nedostaje! “- Ivo Andrić ( 1892.-1975.)

Oznake: Tu

Postoji glas razuma

nedjelja , 09.05.2021.

Ja ne idem često u crkvu, zapravo za Božić i Uskrs ili još ponekad, ali čini mi se da je Papa Franjo stvarno socijalno osjetljiv i da iskreno misli. Kada takav čovjek osvoji ljude poput mene ima ono nešto.

Oznake: olovka

Ljudi se sastaju I rastaju

srijeda , 05.05.2021.

Malo čitam sada razne stranice na internetu .Rastaje se Bill Gates, Zvone Boban, Petar Grašo, pa si mislim, koji vam je klinac ljudi? Bit ćete stari I sami ( osim nekih koji kalkuliraju) I što ? Dva sa dva ti je dosta- ubrzo. . Ali, kužim ljude , nekome je bolje sam nego slabo kumpanjan bi rekli mi u Istri, ali kad si nađeš druga I supatnika npr ..s kojim živiš dvadeset godina bolje da ga imaš do kraja. Osim ako je lud. A ma…ja razmišljam bez veze..Nisam normalan.

I nezaboravne misli Alberta Sordia ; “Io non so niente! Se lo sapessi ve lo direi! Io sono un vigliacco, lo sanno tutti!”. "Ne znam ništa! Da znam rekao bih ti! Ja sam kukavica, svi znaju! ”.

Oznake: nalivpero

Santa Claus

utorak , 04.05.2021.

Ljudi u Istri misle svašta o ovom našem bivšem županu, ali meni je on jedan čiča koji ima svoje selo i sada se opet stavio na neku listu za izbore. Pa čovječe smiri se.

Oznake: a olovka

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.