Ode i On

nedjelja , 28.02.2021.

Ja o njemu mislim da je bio samo čovjek, a da li je uradio više dobrih ili loših stvari neka mu o tome sude u budućnosti. On je postao prošlost od jučer.



Oznake: olovka 2b

Pozdrav Đoletu

nedjelja , 21.02.2021.

Ono što je on jednom rekao, a vezano za pitanje života t.j. što je život nego crtica između datuma rođenja i datuma smrti što nam piše nanadgrobnoj ploči, za mene je svevremenska misao. Niti treba što dodati niti oduzeti. To su misli koje potiču misli, dalje je na nama. Jedino što sam osamdesetih bio ljubomoran što sve cure koje sam volio , vole njega, ali eto, i to je u crtici života.


Oznake: olovka

Valentinovo i ljubav

nedjelja , 14.02.2021.

Dobro je da su ljudi kao za sve pa tako i za ovu pojavu ljubavi osmislili praznik i sveca. Ali, ja mislim da je Valentinovo ipak praznik zaljubljenih. Potražio sam stare spise u kojima mi je Bošljabuk tumačio o svemu i svačemu i nisam mogao naći, a tog čovječuljka valjda sam izgubio u vremenu. I sad da ne bi bilo zabune , ja mislim da je Valentinovo ipak praznik zaljubljenih. A to su posebna kategorija. Jako ima veze s ljubavi, ali na desetu potenciju...Znam , jer sam nekad bio. Tada se Izgleda glupavo, omamaljeno i nesretno, to je kao raj na zemlji. I na žalost neponovljivo. Što bih dao da mi je Bošljabuk sada tu.

Oznake: olovka

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.