< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

JA....ŠTO VOLIN...A ŠTO NE VOLIN....

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Add Glitter to Images
Make your own Glitters

E ovo je precool....baš san se uživila....
Satvila san moju faniku i sandrissu...ipak...zaslužile su..
Otiđite i vi i napravite ovo....




Koliko vas ima, ooo koliko vas ima....
Free Website Counters
Free Website Counters


E sad bih malo o meni.....
Ovaj blog san odlučila pisat jer mi se piše....Već san imala jedan ali ga dugo nisan pisala i tako....
Uglavnom biti će ovdje svačega....najviše moje priče iz mog ludog života....ludog na kvadrat........
Čitajte, komentirajte, čitajte, komentirajte.....hehehehh
kisssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiii
E sad prezentiram SEBE!
1. Zoven se Paula

2. Iden u srednju školu,1 raz., grafička, smjer web-dizajn

3. 15 godina iman, stara, hah....lol.....XD..XD

4. Bebasta san po ponašanju, ali mislin da san simpa osoba, iako znan nekad biti malo-previše histerična....nekad san i čudna, ljudi se zapitaju je san li malo-puno luda??

5. Išla san 6 godina u glazbenu školu, i svirala...khm....harmoniku....

6. Jednog dana želin posjetit London i Pariz, London posebno jer taj grad mi je jednostvano savršen, a sta mislite ko je tu...pa daniel radcliffe, moja ljubav....

7. Ako ikad dođem u London, Daniela Radcliffa moran uživo vidit!!

8. Još uvik pronalazim sebe, te se pokušavam naći, koji san stil, kakvu muziku ću slušati i sl., u fazi san metal-iako san to i prošla, rock, punk, pop, jazz....ma svašta....cajke nikad nisan slušala niti ću slušati....
uglavnom sam se prije oblačila u crno...a sad mi je malo to dosadilo, volin glamuroznu lipu robu, u svin bojama.....

9. E sad šta ja volin a šta ne....
VOLIN:
-Daniela Radcliffa, ah obožavan ga......
Evo malo sličica.....njega i njegove ekipe....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Super su mi Emma watson i Rupert Grint pa ću stavit malo njihovih sličica.....
Emma
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Rup
Image Hosted by ImageShack.us


Eto to bi bilo to od Harry Potter ekipe....
a sad nastavljamo sa onim što ja volim a što ne....

LINKOVI

A ovo su vamneki ludachi blogovi obavezno ih posjetite::::::

MOa FAni

marrriana

tttooootttteeeee

EMiCa

BEEEllllleeeeee

DoRaaaAAaaa

MARINche
a ovo vam je i od marinche blog samo što je sa dizajnichima:
marina

RooooZZZZZZZaaAA

andrea....

teaaaaa

antoniaaaa

ASTRID-Ženska je zakon...piše u ok!....

Ovo je Tena, iz ZG.....

A OVO SU VAM NEKI BLOGOVI SA DIZAJNOVIMA:
bahatooo

dizajnići

Ovaj blog je presavršen u njem vam ima svačega

kattteeee

hippi

rizle i strudle

A sad neke stranice:

SVAŠTARIJA-uglavnom slike

ORIflame

NIVEA

Moja jubaw daniel

za sličice

videa

slike

SVAŠTARIJA....I...JA....

LOVE HURTS....

Zašto ljubav tako boli.....Zašto je tako komplicirana,

i zahtjevna, zašto....Želim nekog voljeti, želim uživati u

ljubavi, a ne patiti.....Što da učinim, kako da nešto popravim,

kako, zauvijek ću se pitat...Da li nam treba uopće ljubav,

hoće li nam ona poboljšat život....Ljubav....Ljubav....Tako

čudna pojava...Važno je da je osjetimo...Važno je da znamo

voljeti bilo koga, a pogotova samu ljubav i sebe...

Da tu su jako lijepe strane ljubavi....ali ima tu i loših strana...

A loše strane su boli,tuga,usamljenost, ili bi čak mogli reći da su

to posljedice ljubavi....

Dani prolaze, vrijeme tako brzo teće....a bez ljubavi vrijeme i

dani bi prolazili bezvrijedno i dosadno....ljubav nam je sve...

Čak i bol, koju moramo preboljeti....Bez ljubavi ne možemo

živjeti.....naime živimo ljubav....ljubav...ljubav....osjetite je....

BY PAULA=)sretan


OWO SU VAM NEKE ŽIVOTINJICE, ZAR NISU SLATKE....


adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!


JOŠ MALO SLIČICA MENE..HEHE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

SLIKICE.....

Evo stavit ću vam sad neke sličice.....mog društva....i tak....smijehwink

Evo Fani.....She is moja best friend...stvarno je cool....išla je s menom u osnovnu...uvik mi pomaže u svemu....sve bi učinila za nju....baš je vojin....hihih....također ide u grafičku-grafički tehničar....trenira rukomet....ima veliku macu 'Alfa'....uuu...kako je sladak....thumbup
Fani kao lutkica....hehehh

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


A i evo njezine prave slike...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


This je Sandra.....ona je isto moja best prija....i nju isto puno volin....isto je išla s menom u osnovnu...trenira Trbušni ples....preeeeedobro....ima isto macu....ali je zločesta...virujte mi na riječ....ide u građevinsku...u istu školu di smo ja i fani samo drukčije zanimanje....sluša metal....ma zna i poslušat druge stvari...a i mene isto...lol....heheh...
zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


zwani.com myspace graphic comments
Candy Bar Dolls


slika....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo i ostalih frendova.....
Dame imaju prednost.....
Marina....kraljica teška....zauzeta je....s njon ti nikad ne može bit dosadno....živi na visokoj....trenira kick-box....to san van i ja prije trenirala.....baza.....
Image Hosted by ImageShack.us


Neda...ona je isto super...ali njezinih slika nećeš puno nać....hehh.....ima super momka....sa pujanki je....ima lipuuuuuu ricavu kosu....po tome je nemoš falit...a....nadan se da se neće naljutit ako owo widi....ma zakon je....
Image Hosted by ImageShack.us


Gaby...cool je....upoznali smo se u glazbenoj.....na zboru...ah....zbor....kad se sitin....bilo je super.....ugl. sluša metal, rock i te sheme.....bili smo zajedno za novu...bilo je super.....svira klavir, mandolinu, gitaru, lipo piva, sta njoj fali u životu....
hehehe.....živi na šinama.....i tak.....
Image Hosted by ImageShack.us


Ivana....gabyna best prija....i ona je isto super...nju san upoznala priko gaby...bila je isto s nama na novoj.....sluša također metal.....slatka mala....
Pošto neman njezinu samu sliku...stavit ću van da su gaby i ivana zajedno....ivana je desno.....
Image Hosted by ImageShack.us


Ove curke su iz novog razreda...
Ana...ona je iz novog razreda kao i neda i marina....ženska je stvarno super, samo šta sluša cajke, ali nema veze....zgodna, lipa.....cool....
Image Hosted by ImageShack.us


Ana E...e to je druga ana u razredu, ima ih tri....to van e mala slatkica...na brdima živi....sluša svašta.....
Image Hosted by ImageShack.us


Antonia....zovemo je tote....i ona je mala slatkica ka i ana...trenira sa mojon fanikon rukomet....sluša svašta...na prvi pogled će te je vidit kao malu, dobru dušicu, ali kasnije pazite se...ma zezan se....dobra je ona....
Image Hosted by ImageShack.us


Marijana...e i ona je super ka i ostale ženske....trenirala je hip-hop....baš cool....dobra je u školi....i ima momka iz razreda...i ona i on su zakon...baš mi je drago radi njih, baš su par....
Image Hosted by ImageShack.us


Božena....ajme a sta da van drugo kažena nego da je i ona zakon, lipa, slatka, itd....
Image Hosted by ImageShack.us


Roza....ona je kraljica....cila je živahna....a dobro ko se javlja...ali ono....uvik je happy.....sluša cajke...
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 26.12.2007.

Dobila san digitalni, jeeejjjj

partySretaaaaaaaaaaaaaaan Božić......SVAKOMEwave.....to je prvo sta ću vam reć......a drugo sta ću van reć (u sta san se užasno uživila) da san za Božić dobila digitalni......aha, aha...i like it, aha, aha....ajme kako dobro...a da a za sv. nikolu san dobila sta san želila harry pottera, jej....i tako...i još san nekoliko stvarčica za božić dobila ali to sad nije važno....važno je da san dobila digitaaaaaaaaaaaaaaaalllllnnnniiiiii!!!!!!!!!
ok,ok....smirit ću se....pa ću vam reć sta je bilo u ovih misec, koliko van nisan pisala...ma bilo je svačega...pala san dva predmeta....mater me "ubila"rofl...ili zapravo neću to tako reć jer mi je kupila digitalni i sva ta sranja tako da se zapravo super ponašala i još se uvijek ponaša prema meni ok, naspram mopjin ocjenama....ali dobro...ne bi baš više o tome....
U ljubavi još uvik neman nikakve sriće....cryno...ali jbg, takav je život...ali ima jedan lik iz skole....amo reć emo neki lik...skejter prelip je....cereknaughty, baš se lipo oblači...ali ne virujen da ću ja imat ikakve šanse u njega....a dobro idemo dalje....
Nisan van rekla da mi je onaj virus sjeba cili komp...tribala san brisat cile windowse, tj. sve sta san imala na kompu!!!!!!!!!!!aaaa....ajme to van je užas, i nadan se da vam se to neće događat u životu....ali ugl...bilo je tu komplikacija...i blabla, na kraju su se uspile samo slike sačuvat, ali aj i to je nesto.....i eto nisan imala internet otkad mi se komp pokvaria....ma....bang....e i sad iman jebeni explorer...koji je tako spoooooooooooor...ali sutra dobivan mozillu....jej...
Dosta o kompu....nisan vam još rekla da zadnja dva dana u skoli smo se samo nonstop slikavali...i zajebavali baš je bilo coolthumbup, da je bar svaki dan skolskih dana takav, heh....u raju san....evo stavit ću van nekoliko sličica ovdje....a i u boxevima.....


TOte i ANa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŽUro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA, ANa, i TOte
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

UUU, odi nas ima puno, ja, masklin, ana, tote, ana r, ana k, marina, žuro, marijana i to bi bilo to....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajme neda mi se više stavljat jer mi je internet previže spor, sutra ću ih staviti u boxeve......

I tako...brzo će nova...ajme jedva čekan....ja mislin da ćemo ja, sandra i fani ić u grad....pa se možda pridružimo mom razredu....i onda idemo ja i fani u sandre spavat...jeeee...ajme bit ću preludo, btw..ja i sandra smo se kladile, da ako ne bude mista za spavat u nje....da ja spavan na podu sa njezinin braton ozryen, ona mi ne viruje, a ja san rekla da ću to 100% napravit....još pogotova ako malo buden party i smokin, hehehehe....
I eto ovih dana san bila u fani, ja i sandra , pa smo izminile darove....ja san dobila novi cd od him:Venus Doom..odličan jethumbup...i ovon prilikon in još jedanput zahvaljujen....sad ćuz van stavit još neke sličice sa novog digitalnog, to smo se u fani slikavali....ajme zapravo ne mosu sad, jer ka sta san rekla internet mi je previše spor, a i sestra me nesto zove...pa vam se onda možda javin sutra...da još neke sitnice kažen....i eto to bi bilo sve za danas, moran ić....veliki ljubac....sutra ću van se javit...tj.ostavljat okolo koments...ČAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOwave

P.S. Pozdravljan nedu, i želin joj sve najbolje, čestitke za božić, kissss!!!!

| Komentari (6) | Print | #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.