IRC Dnevnik - Pronađi pratnju

nedjelja , 30.12.2018.

Školski dnevnik










Click here: IRC Dnevnik






There are beautiful Caravan Parks all across Australia that have available permanent sites that can be purchased. Nekontrolisani klinci samo doprinose losem utisku i raspolozenju usera time sto ih nazivaju stokama videti prilozen log , prete kickom i trajnim banom, psuju, floodaju, vredjaju, iskazuju svoje zivotinjske osobine, pedofilisu, uticu negativno svojim primerom na same usere, te i oni postaju sve agresivniji i gori. Dao bi ja tebi i kad pocne 100 grobara sa 100 zvezdasa da se svadja i ti to da smiris bez +m.. Da zivimo u nekoj normalnoj drustvenoj okolini ovakvi operateri bi bili momentalno udaljeni, i izgubili bi status.



  IRC Dnevnik

These can be purchased for holidays or a permanent Caravan Park lifestyle. Na kraju potvrdi Enforce Referential Integrity i pritisni Create i dobićeš željenu povezanost. No, nedaj se zbuniti.



  IRC Dnevnik

Latest Code Snippets - Da dodam nisu svi iz srbije tako da i nemoraju da znaju srpski pravopis osim ako ti ne mislis da je krstarica srpska i samo srpska sto mogu da ti kazem da nije tako.. Da proba napraviti neki prijenos onih učenika koji su prošli razred u slijedeću godinu, a oni koji nisu da ostanu...



  IRC Dnevnik

Elem, s vremena na vreme kad procitam neku glupost na IRC-u od strane operatera ili administratora servera krstarice, zabelezim, i evo odabrao sam nekoliko za vas. Da zivimo u nekoj normalnoj drustvenoj okolini ovakvi operateri bi bili momentalno udaljeni, i izgubili bi status. Kapiram da ljudi ovamo dolaze iz zezanja, da se opuste, ubiju vreme, i vremenom su nastale grupice ljudi tzv. °01:28:36° Bechejac85 poslednji put kad sam gledala u gatje pre par minuta imala sam pisu °01:28:48° smem i ja da pogledam u sekine gatje? °01:27:14° ja se prostituishem samo za kesh °01:27:17° ispred faxa °01:26:33° hopi ti imas % i dam ti % i onda imas ako mi p.. °00:23:29° set jer sam ja tako rekao 00:23:38° sad znas °00:44:53° L - lezbo ;p °00:46:55° Joj klonjo ala cuti par zidarskih opaliti °00:47:01° Raspasces se °01:25:08° MOZES SAMO DA MI GA LIZNES onako lagano °03:16:31° Uros banuj stoku! °22:55:13° receno ti je °22:55:36° Game meni nije receno... °22:58:20° Od servera je zatrazena prevelika kolicina i on vam ih je poslao ali je time prebacio dozvoljen limit. Limit se postavlja ne bi li se server zastitio od velikog broja istovremenih server komandi koje mogu prouzrokovati usporenje pa cak i netsplit. °22:59:09° Game Nisam kucao komande, vec postoji komanda koja iskljucuje auto remote i sprecava da moj komp trazi upite od servera... Nisu ti ono ni dali skriptu,niti rekli moras je imati. To je bilo pitanje indirektno vezano za chat. A ono gore moze da bude i cista zafrkancija. Tacno je da ima svakojakih na krstarici,od ponekog operatera pa do korisnika. I nisam imao nameru da komentarisem rad bilo kojeg operatera, ali ovo je strasno. Pricaonicu koristim od 2005 godine, ali ova sadasnja garntirura operatera na PIK kanalu tinejdzeri je prosto neverovatna... Ako zelis da dobijes voice koji sam po sebi nista ne znaci, al' ajd' ti sad dokazi budalama moras da dajes kisss nekom od operatera, ako ne i svima, ili cak da mjauces?! Ako ne zelis da dobijes ban kada opsujes, uradis isto to..... Daj brate da bude isti arshin za sve... Nekontrolisani klinci samo doprinose losem utisku i raspolozenju usera time sto ih nazivaju stokama videti prilozen log , prete kickom i trajnim banom, psuju, floodaju, vredjaju, iskazuju svoje zivotinjske osobine, pedofilisu, uticu negativno svojim primerom na same usere, te i oni postaju sve agresivniji i gori. Mnogo, mnogo propusta od strane administratora i operatera, pa samim tim ne cudi komentar mnogih starih i iskusnih chatera da je krstarica raspala, upravo zbog osoba sa agrarnim mentalitetom, zivotinjskim nagonima, nepoznavanju opste ljudskosti i primitivnim ispadima. Krstarici trebaju administratori i operatori, koji su: 1. Prisutni i aktivni 2. Ako nista, dajte da ispostujemo pravo onih koji su dosli da pishu, i da se druze... °01:12:11° iLuMiNaToR ajd' dodaj i shlihtanje na ban listu °01:12:17° cisto da kompletiramo... °01:28:29° iLuMiNaToRe oprosti za ovo.... Iwa' mozes svima da duvas.... IP °01:34:55° Iwa' jel si procitala????????????????????????????????????????????? Banovani ste 4 minuta! IP °01:51:19° brate samo da ode ovaj ilumniator.... I pisace ti eror bad nick.... Sto moze da znaci samo jedno sto se tice toga... Dao bi ja tebi i kad pocne 100 grobara sa 100 zvezdasa da se svadja i ti to da smiris bez +m.. Recimo samo jedan primer.. Ne razumem tu pricu bas... Ne znam kako je kod tebe u zivotu al mene obicno u obraz poljubi svaka drugarica kad se vidjam sa njom na ulici.... A tvoj problem moze biti vezan i sa skritpom i sa net provajderom itd itd itd.... Pismenost hmz kako ti objasnim vidis igrao sam podmornice sa ortakom u osnovnoj skoli i ja sam pravio kvadrate i jedan je bio manji od drugog i on se tako iznervirao sto to nisam crtao sa lenjirom da vise nije hteo da prica samnom... To mogu da skontam tako samo... Ako hoces da se pokazes da znas nas pravopis pod 1 neces koristiti skripte gde su engleske skracenica niti engleske izraze i znaces nasu istoriju sto ti sa tim god smem da se kladim da nemas pojma ni 2%.... Da dodam nisu svi iz srbije tako da i nemoraju da znaju srpski pravopis osim ako ti ne mislis da je krstarica srpska i samo srpska sto mogu da ti kazem da nije tako.. Nego da se vratimo na tvoju pricu kriteriju se razlikuju od kanala do kanala sto se tice logova slazem se da to nije uredu nikako al kako bi moja kuma rekla mozda im je dosla najebica da izvines ili im je bilo do zezanja siguran sam i ako nisam bio tu tad da se to mozda desilo jednom ili dva puta max ipak svaki ali svaki sigurno pokusava da pazi kanal najbolje sto moze.... I mislim da gresis za nas 99% je ok u toj ekipi.. I pokusaj ti nas nekad da razumes... I ako ti se nesto nesvidja mislim da nema potrebe da pises po forumi imas admine na piku koji vise nego ok rade kao Daky i totalno su strogi i veruj mi ako mislis da nesto nije ok mozes njima da kazes i ako uvide da si upravu vise nego sigurno ce ta osoba biti kickovana sa lista. Pa ne razumem onda sta vam smeta na tom i u cemu je problem chatu... Forum moze da se uredjuje i drzi pod kontrolom dok je chat otvoreniji te na njemu mogu dolaziti od pametnih ljudi,filozofa do bolesnih umova... Upravu si,kome se ne svidja na javnom kanalu uvek moze otvoriti svoj kanal i zvati svoje drustvo.... I ja se ne slazem sa nekim odlukama opova ili sta opovi rade ali dosao sam da se zabavim tako da me zabole.... Nemoguce da ih nema Ima kanala gde -ri drze potpunu kontrolu nad kanalom sasvim normalnim metodama. Lose primere prijavljujte adminima, imate mail krstarice. Problem je sto mislite da te mailove niko ne chita, ali svaki se procita. Ja sam jedan od tih kako vi kazete besnih, ogorcenih, osionih, ambivalentnih, nepismenih, neljubaznih, nekulturnih, opsednutih, zlobnih, punih jeda, nezadovoljnih. Pa mi je opet kanal na kom imam status medju najboljim na serveru. Koje uvrede trpim svaki dan, koje gluposti citam svaki dan, niste toga ni malo svesni. Ne samo ja, nego i svi koji imaju neki status na krstarici. Da vam neko od nas okaci ovde logove vredjanja i pretnji koje dobijamo dnevno, mislim da bi se zgrozili. Toliko od mene za sada njoy in world of IRC. Ala ste vi ovde okasnili s temom , o ovome sam ja pričao skoro dve godine a ni tada me niko nije zarezivao 5% kao ni vas sada. Bilo je dve teme na više stranica o IRC-u na surferskom kutku ,dok je postojao ,tačno o ovakvim stvarima. Naravno bilo je tu i nebuloza u zadnje vreme koji su radili admini na krstarici samo na osnovu logova koji su im davani. O svemu tome ovde ni ne vredi raspravljati. Previše sam dugo na krstarici da bi me bilo šta više iznenađivalo. Drugo, to sto su pricali, to je sigurno bilo sprdanje niko tu nije nista ozbiljno mislio, bar ja to tako shvatam.. Zaboga pa i OPerateri su ljudi i njima treba malo sale i zabave, nisu oni tu samo da prate kanale i da citaju sta drugi pisu, valjda i oni na neki nacin spadaju u chatere? Ali ako ces ti sad svakom OPerateru da trazis gresku i zamerku u radu, onda nesto nije u redu sa tobom, ocigledno ovo radis da bi te ADMINI primetili i dodali na access listu, posto kao gledas ko sta radi, ovo ono... Od tridesetak, ili koliko vec operatera koji ordiniraju trenutno, na odgovornost sam prozvao dva. Ne njihovu licnost, kako sebi dadose slobodu oceniti neke persone, vec ucinak i rad na Pricaonici internet krstarice. Dakle, ne radi se o mojoj sujeti koja je povredjena jer me je neko izbacio Na PIK-u sam za ovih nekoliko godina chatovanja dobio dva, tri bana, uvek slucajno... Odgovorno tvrdim, i stojim iza svog stava je pravopis gore navedenih osoba na niovu mog jedanaestogodisnjeg brata ko god sumnja u to, predlazem mu da odvoji 15 minuta svog zivota izmedju 6-8 sati popodne i isprati prepisku na kanalu; °23:58:37° i da puse °00:04:16° Legija90 za petsto eura dobijes i na krstarica i na svi.... °00:07:13° a ja bi da budem izuzetak °00:08:23° dati kaze neki kinez da ti je cale nebi se cudila aa? °00:09:33° ne volis sek sic °00:15:46° el tako ako se nevaram? °00:16:12° ma bomba za svi nas °00:16:29° dao bi ja njoj........... Jos jednom podvlacim, namera ovog i drugih postova nikako nije da prozovem, pljujem i ocenjujem neciju licnost, uostalom svi mi pravimo greske, ljudi smo, jel'te, cenim da je jako tesko svakodnevno se nositi sa masom spamera, pvt pitanja da li mozes da mi das ovde +, kako da uradim ovo etc, vec da iznesem svoje misljenje, i ukazem na one cije se greske uzastopno ponavljaju, a koji svojom neaktivnoscu i bahatoscu ugrozavaju sam kvalitet Pricaonice, a time sto im nije skrenuta paznja, latentno im se stavlja do znanja da mogu da nastave. Za one sa viskom slobodnog vremena sam atachovao Internet bonton, pa nije na odmet procitati ga.




Pa ne razumem onda sta vam smeta na tom i u cemu je problem chatu... These can be purchased for holidays or a permanent Caravan Park lifestyle. °22:55:13° receno ti je °22:55:36° Game meni nije receno... Da vam neko od nas okaci ovde logove vredjanja i pretnji koje dobijamo dnevno, mislim da bi se zgrozili. In 2018 the Director of the local Library in Kumanovo has announced that the newspaper will be digitized and available for reading in the library. Ukoliko imate problema prilikom ulaska u Pričaonicu - obrišite keš vašeg pregledača ili probajte drugi način pristupa. Mozda je pitanje malo uopsteno,ali sam ja mislio konkretno na ovaj vas projekat, jer mi je on dosta pomogao... °00:16:12° ma bomba za svi nas °00:16:29° dao bi ja njoj........... Pa mi je opet kanal na kom imam status medju najboljim na serveru. Mnogo, mnogo propusta od strane administratora i operatera, pa samim tim ne cudi komentar mnogih starih i iskusnih chatera da je krstarica raspala, upravo zbog osoba sa agrarnim mentalitetom, zivotinjskim nagonima, nepoznavanju opste ljudskosti i primitivnim ispadima. Na kraju potvrdi Enforce Referential Integrity i pritisni Create i dobićeš željenu povezanost.

[Selo gaj srbija|Zanimljive aplikacije za iphone 6|Erotska poznanstva]






Oznake: ŠKOLSKI, dnevnik

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.