Mema&Luanchy

Pretrage, bolnice

no
Odmah na početku da se izjasnim, ne pišem ovaj post da bi me netko žalio... Nisam ja "jadna", ja imam nekih zdravstvenih problema koje, VJERUJEM, da ću rješiti!...
Dakle, opet iz početka...
Tri godine sve ok, sve se nekako povuklo, sve se složilo na svoje mjesto... Posao je išo svojim tokom, uživala sam, napokon imam i prave prijatelje (njih par, ali pravih), ali bilo je pre lipo da bi potrajalo...

Jedna obična kontrola, jedan od onih posjeta doktorici samo da mi potvrdi da je i dalje sve ok... Ali ne... Njezin zaprepašten izraz na licu nakon pogledanog nalaza i mene je skamenio... Da skamenila... Imala sam osijećaj da propadam, zavrtilo mi se u glavi prije no što je izgovorila viđeno...
Obijasnila mi je na elegantan i fin način, no znam i sama da nije tako fino kako je to ona meni servirala... Rekla je da treba još neke određene stvari kontrolirat, tek ćemo onda sa sigurnošću moći reći šta je...
Dakle, od tada su prošla 3 tjedna... Izvadili su mi puno krvi, naslikali svega...
Znala sam sve što me čeka, sve sam to već prošla... I sad opet iz početka... Tri tjedna u laganoj depresiji, zatvorena u samu sebe... No dolazim sebi, znam da ja mogu opet to... Znam da sam JA NAJJAČA...
Imam i sreću da radim, neću na bolovanje... To bi me uništilo... Odem sa posla vaditi krv pa se vratim, i tako sve redom...
1/03 imam jednu podosta bitnu pretragu u Zagrebu, nakon nje idem dalje...

Čeka me težak period, ali to je samo period - POSLIJE KIŠE (mora) DOLAZI SUNCE!!!!

Svima želim sreću... i lijepo Vas pozdravljam...!!mah


MEMA

18.02.2008. u 13:39 | 29 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Lude noći, nezaboravni dani...
I naša mišljenja...
Nas - PUNO-LJETNIH cura... wink

Linkovi

God of rockDariich
Maurich's life-Maurich - jedan jedini
Matujci na blogeDariich i Mauro...
H.A.N.N.A.H. Rado ju čitamo....
cura iz umaga Samo smo se čitali, sad se i poznamo...

Naš MSN:


marlenne20@hotmail.comwave
micabranka@hotmail.com wave