Glupost je neviđena

24 ožujak 2006

Dođe meni prije par dana cimerica i proslijedi mi SMSom zagonetku koju je dobila od bivšeg... A ja kao pravi zagriženik kopam, tražim riješenje i ništa... nakon nkoliko dana odustanem... zagonetka je bila totalno nevezana s mozgom:

"Ja sam početak kraja. Dva puta u sedmici, ali ne po danu. Jedan put u godini, ali dva puta u dekadi.
Šta sam ja?"

Nakon nekog vremena, ispostvlja se da je zagonetka ne rješiva, nema značenje i da nešto ne štima i ispostavi se da je lik preveo zagonetku s engleskog te da je izgubila smisao...
"I am begining of the end. Twice in a week, but not in a day. Once in a year, but twice in a decade.
What am I?"


Obično, glupo slovo "E" koje je nestalo u prevodu i ljudi koje treba zakonom zabraniti...

Malim koracima uokrug...

16 ožujak 2006

16. mart 2006
5m+1d
Ljudi egzistiraju u zajednicama, većim - manjim... Na kraju sve se težnje svode na monogamne veze koje streme ka nečem višem... a uglavnom nikad ni ne znamo šta je to više, ali eto ipak stremimo... Još bolje, neki se čak preplaše onog što ih čeka na tom nikad spoznanom vrhuncu i onda žestoko bježe nazad... pokušavaju se povući i sakriti se iza nekih lažnih razloga...

Ma ljudi su čudo...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>