Melted - povlacim crtu...

17 veljača 2005

Dame i gospodo...

Došao je i taj dan da ja povučem crtu i kažem nema više... lagano, ali sigurno sam sve rijeđe pisao, uz vas prebrodio i previše kriza... a sad odlazim... neće me biti neko duže vrijeme dok ne nađem ponovo razlog svog pisanja i razmišljanja...

Nemojte misliti da sam neraspoložen iako možda djeluje... ali ipak pisati niočemu - bolje ne pisati... čitaćemo se mi još... ali ne znam kad i gdje... navratite ponekad i ne zaboravite na moju malenkost...

Pozdrav svim mojim redovnim bljogerima koji su tu bili skoro svaki dan, pozdrav i onima koji su rijeđe dolazili... a vama koji ste tu po prvi put savjetujem da započnete ono što ovdje mnogi rade... Vjerujte mi na riječ, upoznaćete veličanstvene ljude...

puno vas pozdravljam... melted

Valentinovo, zar ne?

14 veljača 2005

hej blogeri sta ste se uspavali? Pa nije da nema medju vama ni jednog zaljubljenog niti nijedne zaljubljene... Ako meni mozak nije otisao negdje na put, danas je Valentinovo... Ja ga licno ne slavim nikad, ali mi oznacava kraj sumornog zimskog perioda... u svakom slucaju

onima koji traze, a ne nadju...
onima koji su voljeni, a ne znaju...
onima koji me se sjecaju, a ne sjete...

Forest Gump

08 veljača 2005

08. februar. 05.
kafa i to...
Ne znam ko je od vas pogledao ovaj film, ali imate moju toplu preporuku da ga pogledate... ja sam gledajući ovaj film skontao veoma važne stvari: da za uspješnu vezu sa hepi-jebenim-endom jedna od strana treba da bude dovoljno retardirana da podnosi gluposti ove druge.

Novi horizonti

04 veljača 2005

04.02.05.
znam da je teško
Okreću se brojevi vremena... 21 dan za nama, koliko ih je ispred - ne znam. Cigareta u kutiji - dvije. Sad već jedna manje... ponovo mislim o tebi. Kralj je pao s trona i sišao među smrtnike, među ljude s pogrešne strane. A potraga? Za nekim ko još uvijek nije dovoljno osakaćen i zna da voli, za nekim koga duhovi prošlosti ne progone... nekog koga ću vezati za sebe i ko će biti moj.

Putevi nam se ponovo prepliću. Pitaš kako sam i kad idemo na kafu? Previše srdačnosti za moj ukus, ali mogu ja to... Mazohizam mi je jača strana... Za sad stojim na mjestu s relativno klimavom podlogom, gledam u horizont i tragam u bespuću... Ljubavni život: opšta nula - ali nisam više na Sibiru s tobom, društveni: reanimacija u toku - vikend će popraviti stvar... poslovni: za sad čista 5ica... mada me on nikad nije ispunjavao na duže staze!

Danas idem kući, vidjeti stare prijatelje i roditelje. Vrijeme je za odmor. Nove bitke slijede - ko je pobjednik, a ko poraženi nebitno - ja samo želim da preživim i znam da hoću...

sorry but jebi ga!

Samo sam htio da kazem da mi je zao sto je izgubljen velik dio komentara s mog bloga. Nadam se da cete vit o nastaviti puniti :)


citamo se

blog mi se raspada...

01 veljača 2005

Ovaj blog me pravo nervira... jednostavno nista ne fercera kako bi trebalo.... imam problema s unosom texta.... mrzim ga...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>