P.r.i.N.c.E.s.S. of *Čepin*

malo REKLAMEE

kad se o tv-u radi reklame me živciiiraju al evo moram malo sebe izreklamirat...
pa vam zato predstavljam svoj novi blogich koji svakako posjetite hehe
I'M POISON, TAKE ME

Veliiiika pusssa svima i SRETAN VAM USKRSS!!

07.04.2007. u 18:59 | 32 Komentara | Print | # | ^

...Čepin je selo gdje živim ja, u njemu sunce najljepše sja...

Evo mene nakon duuugo duugo vremena....ponovno se javljam...
Konačno je stiglo projeće ono pravo, sja sunce i lijepo je vrijeme pa sam i ja dobro raspoložena i sad ću nadoknadit propušteno.
Prvo jedna obavijest: uskoro ću napravit novi blog, za sve one gluposti što mi padaju na pamet kako bi ovaj mogao biti SAMO o čepinu i svemu vezanom za njega....

zasadću vam samo reći da sam ovih dana dobila primjerak nekih besplatnih 'novina' koje se zovu BILTEN Općine Čepin gdje ima između ostalog par zanimljivih informacija i prijedloga...i novosti....
uglavnom piše nešto o 6.čepinskim suncokretima
Image Hosted by ImageShack.us
koji su inače uz kirbaje naajposjećeniji i za te događaje stvarno se okuplja puno ljudi različite dobi...

Meni je zanimljiva bila i informacija da naš motel Zelenkrov uskoro postaje hotel s 3 zvjezdice
Image Hosted by ImageShack.us
Da, da imat ćemo čak i hotel hehe...

I još ću spomenuti da će se u Čepinu 'uskoro' graditi Biljemerkant i Plodine, a imat ćemo i 2 semafora. Također se otvara i škola nogometa za cure i dečke, koja će vodit svoje članove na seminare u BiH, Srbiju, Makedoniju, Crnu Gorui Hrvatsku....Pa onda je nešto napisano i o ginekološkoj ambulanti Zdravstvene stanice u Čepinu te izgradnji spomenika braniteljima....

Dakle, u Čepinu sveeega novog...
Al ja se ipak naaajviše veselim aaah kirbajima koji su sve bliže i bližeeee...

05.04.2007. u 12:39 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



kOmEnTaRcHiChi YeaH/nO

smijeh a8oUt Thi5 8LoG smijeh

mOj ŽivOt u čEpiNu i sVe oNo šTo ČePiN čInI nAj nAj mJeStoM nA sVijEtU

ovolko ste se puta sjetili mene


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

nuta8oUt mE nut

Myspace



-> Kristina
-> 17 skoro [datum proizvodnje: 11.4.'90 ]
-> horoskopski znakich: Ovan
-> di živim: u Čepinu
-> u koju šk idem: opća gimnazija
-> naj legica: Ivana
-> ljubavno stanje: no boyfriend
myMSN: cepin_girl@hotmail.com
Customize your blog




Bigoo

thumbup Check this Out! thumbup




Get free graphics at BlingyBlob.com!


ČEPIN portal
-> thumbup ČEPIN forum

hrvatska ČEPIN SIOUXI hrvatska smijeh (AKY) smijeh

A$ Cr@Zy @$ M€ nut (Loodača) nut
smijeh bLinkica smijeh
Miss black
yes Katarina yes
yes Sanja yes
wink OneLonelyGirl yes
lud romantičarka_forever lud
yes Draga yes



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


MySpace images



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Naaaajvise volite izac....(u cepinu)
...u Joy's Pub
...u slastu
...kod OSMK skole
...kod nazor skole
...do skolskog igralista
...di vas noge odnesu (lutat uokolo)
  
pollcode.com free polls