P.r.i.N.c.E.s.S. of *Čepin*

so...this is it...check it out thumbup

eto da ja napišem svoj prvi post i pozzdravim wave sve vas koji me znate il ne znate a ipak imate živaca čitati sve ove gluposti nut koje meni padaju napamet...
da da bit će tu svega i svačega a ja se nadam da vas moje boolesne ideje, postovi i promjene raspoloženja neće natjerat, ne samo da se (zauvijek) maknete s mog bloga nego da odma isčupate struju bang i razbijete komp hehehe.... smijehsmijeh
eto to je to za početak.... a kasnije ćete moći pročitati svaaašta o čepinu, izlascima i ljudima iz čepina a moći ćete vidjeti i puuno lijepih slikica....
samo hrabro... thumbup
ako ovo preživite nitko vam više neće moći stati na put hehe
smijeh



Cursors





17.03.2007. u 17:47 | 51 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



kOmEnTaRcHiChi YeaH/nO

smijeh a8oUt Thi5 8LoG smijeh

mOj ŽivOt u čEpiNu i sVe oNo šTo ČePiN čInI nAj nAj mJeStoM nA sVijEtU

ovolko ste se puta sjetili mene


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

nuta8oUt mE nut

Myspace



-> Kristina
-> 17 skoro [datum proizvodnje: 11.4.'90 ]
-> horoskopski znakich: Ovan
-> di živim: u Čepinu
-> u koju šk idem: opća gimnazija
-> naj legica: Ivana
-> ljubavno stanje: no boyfriend
myMSN: cepin_girl@hotmail.com
Customize your blog




Bigoo

thumbup Check this Out! thumbup




Get free graphics at BlingyBlob.com!


ČEPIN portal
-> thumbup ČEPIN forum

hrvatska ČEPIN SIOUXI hrvatska smijeh (AKY) smijeh

A$ Cr@Zy @$ M€ nut (Loodača) nut
smijeh bLinkica smijeh
Miss black
yes Katarina yes
yes Sanja yes
wink OneLonelyGirl yes
lud romantičarka_forever lud
yes Draga yes



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


MySpace images



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Naaaajvise volite izac....(u cepinu)
...u Joy's Pub
...u slastu
...kod OSMK skole
...kod nazor skole
...do skolskog igralista
...di vas noge odnesu (lutat uokolo)
  
pollcode.com free polls