A kolko...Aha

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Ich...

Ja se zovem...Zoran!

Dolazim iz...Zagreba.

Ja imam...13...godina

Ja volim...igre

-----KRAJ-----!


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 20.11.2007.

Evo...

Nis se danas nije posebno dogodilosretan,al samo da se javim i jos dobio sam dve jedinice i 3 dvojkeheadbangheadbangheadbang al mogu rec isto da sam prekinuo laze lazem naravno kao uvijek e i danas uzeo ja 20-30 kuna greedyi sve potrosio kupio ja 2 cole i 1 sendvic hahaha roflroflrofl ajd,pozzzz boook ljudi vidimo se !



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 19.11.2007.

Hmm...E,skola

evo ljudi novi post.Ljudi pisem ovaj post zato jer vam moram ispricat sta mi se desilo u skoli
evo isli smo ono ko i obicno i odjednom smijehsmijehsmijeh pred Markom hoda jedna cura i onako kako cure vole nosit one haljine do pol sisaitd. i on se zagleda u njene...I zakasni na bus,ljudi mi smo umrli od smjeha roflrofl nismo mogli nono vjerovat roflrofl hahahaha ajd pozdrav cujemo se hahahahahahaha ahahaha



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

nedjelja, 18.11.2007.

Evo ljudi samo da napisem...

Ljudi poljubio sam je ! ! ! ! !Nevjerojatno cerekcerekcerek bas je naughtynaughty lijepa VOLIM TE ok dosta sad o tome ljudi sad je skola pa cu imat puno za pisat evo npr. danas idemo ja i skvadra u Kino i u pon idemo poslije skole kaj ne smokin ?haha roflroflroflrofl ic cemo za 2 sata gledat kronike iz narnije sigurno su bas smokin



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Evo ljudi vec se znamo

E ljudi znate vec jucer smo se upoznali a danas cemo nastavit,stupitheadbang.kaj ne?
E ljudi takoder,zaljubio sam se kiss i vise ne cry placem za starom ljubavi ova nova mene i voli,a volim i ja nju!Tako je lijepa i stalno je zijevumorna.Voli jestnjami i pitparty jako je brbljava blablablablablabla i ima jako lijepe zubemouthwash voli pjevati pjeva i ima lijep glas thumbupsmokin COOL je zato cu vam samo rec:



Komentirajte mi blog

VOLIM myspace layouts

myspace layouts

TE



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

subota, 17.11.2007.

My first post

Evo ljudi da napisem svoj first post (prvi post) evo moji podatci vam pisu u ovom postu laze,aaa ??sto lazem?o da htio sam reci u boxu wink hahaha.Gle zovem Andrejlaze opet aha da sve vam pise u boxu pa si ga procitajte.Ok?OK!
Kod mene je lijepo i suncano i tako...laze joooooj pa da danas je padala kisalaze ne?kako ne?a jooooooj pa da danas je padao snijeg,jel' tako?yes
njami idem jest njami ajd boook cujemo se u drugom postulaze sto,opet?a joj da vidimo se u komentarima ajde wave wave



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.