studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

bok svima moje ime je Mislav Medić živim u vinkovcima izlazim subotom i tako dalje........ svi ste dobrodošli
MY BANER:
MEDO
ZELJA0007



Linkovi

kapula kralj


Free Web Counter
Get a Free Web Counter

ekipa s kojom provodim subote a i ostale dane u tjednu moji naj frendovi
>Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
malo glazbe

PJESMA O MOM RODNOM GRADU


Xzibit-concentrate

Fort Minor Remember the name

Akon feat Eminem smack that

David Guetta the world is mine


stunt (ghost rider) lik je pre lud

Ghostrider Remix By The Untouchables - video powered by Metacafe
DRIFT (ludilo)


nedjelja, 26.11.2006.

SUBOTA!!!!!!!!!!!!!

Ej ljudi ja odlučio da napišem post jučer smo bili u gradu jebote bilo ludo do jaja mi prvo išli do amadeusa kupit piće a onda ošli i popili to.I naravno nakon što smo to popili ošli u passage tamo smo stalno i subotom ,a i radnim danom na kavi.Ej a u gradu bilo pun gas ljudi nije se moglo proći, a onda oko pola 10 došli Želja i Željka i donijeo želja viski mislim ono a viski jak do jaja i polako mi to pili i malo po malo mi se napili a najviše se napila željka pozzz kraljici i tako ostali mi do fajronta i sbi skoro bili pijani i tako.Eto to je sve od mene pozzz cijeloj mojoj ekipi a to su:ŽELJA ŽELJKA PEŠA ČEPO KAPULA FIĆO ĆOFI HRCO DINO I JOŠ NJIH PUNO ALI ETO DA VIŠE NE NABRAJAM i naravno pozzz svima vama koji me čitate evo nekih slika
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| komentari (35) | print | # |

srijeda, 22.11.2006.

Glupi tjedan

Ovaj tjedan bio glup do bola samo dosada i još mi istekne bon za wow mislim ono i sta da sad radim.Mi standardno skoro svaki dan na kavu u passage i tako pijuckamo kavu sprdamo se i čekamo subotu da idemo pit.Ovu subotu ćemo se ušit ko konji to neće biti normalno bit će pun kurac slika u subotu pa ću ih stavit na blog pozz svimasmokinpartythumbupwavemah



| komentari (5) | print | # |

ponedjeljak, 20.11.2006.

SUBOTA NAVEČER

I tako je došlo ono što čekam cijeli tjedan a to je naravno subota jebote ja ne znam šta bi da nema subote.I tako mi krenuli u grad prvo svratili u amadeus po nešto pića i to pili onda ošli u passage kad smo tamo došli odma bilo puno jebote u zadnjih par subota sve puno ljudi to je dobro jer neko vrijeme je bilo slabo ljudi u gradu ali sad sve opet po starom . Nacugali se mi oko 10 ali ne jako i tako u gradu bilo ludo bila skoro cijela ekipa osim Želje koji je bio u Opatiji i Željkice ali sljedeču subotu smo opet u punom sastavu ko i prije i pijemo naravno eto pozz cijeloj mojoj ekipi sad da ih ne nabrajam i pozdrav svima što me čitaju partypartysmokinsmijehnamcormahludzujoblabla



| komentari (10) | print | # |

četvrtak, 16.11.2006.

BORING!!!!!!!!!!!

Ej ja stvarno vise neznam sta da radim u zadnje vrijeme mi je skoro svaki dan isti.Škola kuća škola i tako svaki dan a kad dođem kući igram komp i sprdam se na netu mislim ono.Ponedjeljkom,srijedom i petkom idem u apello a utorkom i četvrtkom na talijanski tako iz dana u dan iz tjedna u tjedan trebam uvest nešto novo u život a neznam šta!!!!!!!!Pa eto ako imate kakvih prijedloga pišite pozz svima a ne samo njima MEDA!bangheadbangwavethumbupsmokinpartymah



| komentari (2) | print | # |

utorak, 14.11.2006.

STO JE DANAS BIO DOBAR DAN

Danas se ja probudio u 7 i 40 i skoro zakasnio u školu al eto šta se može i tako počeo mi prvi sat bilo ludo na prvom satu nitko ništa nije slušao svi se sprdali.I kad mi tako počne dan odmah znam da će biti dobar i tako u školi normalno sprdnja kao i uvijek skoro pod svim satima bilo sprdnje. Osim kod raske kako me živcira to nije normalno stalno svima sere za ne opravdane ide mi na živce al dobro i to je prošlo i ja došao kući jebiga danas nismo bili na kavi želja šteta pozz Željiwavecool ali ići ćemo sutra.Kod kuće se isto sprdo malo Želja i ja igrali bilijar kao i svaki dan i onda ja malo igro wow jel nisam dugo i tako eto da vam se malo javim POZZZ svima
a posebno mojoj ekipi s kojom svaku subotu idem u grad i pozz kraljici ŽELJKICIwave i cijeloj ekipi s kojom idem u grad i naravno vama svima koji me čitate wavemahwavemahcoolpartysmijeh



| komentari (6) | print | # |

ponedjeljak, 13.11.2006.

DOSADA!!!!!

ej ja sad dosao kući iz škole i sjeo za komp malo igro wow i nije mi se dalo više igrat jer je Čombe došao kod mene i onda se sprdali igrali preko ICQ-a bilijar sa ŽELJOM i Želja izgubio par puta od nas i kasnije se mi sprdali kao i obićno pošto ništa ne učimo.I tako prođe jedan dan i drugi dan i tako živimo preko tjedna i jedva čekamo SUBOTU i živimo za nju eto pozdrav svima



| komentari (5) | print | # |

nedjelja, 12.11.2006.

LUDA SUBOTA

Ej ljudi pozdrav sta ima jucer u gradu bilo ludo do jaja prvo mi dosli u passage nije bilo skoro nikoga a onda za jedno sat vremena odjednom puno u passageu bili do pola 2 razbili se skoro svi a najvise moj prijatel Kappa,a ni Želja(kralj) nije bio loš.On pleso po stolu ma show kasnije želja i njegova sestra Željkica pozz njima otišli kući a mi ostali još malo u passageu.Pa krenili do vanille i na putu do tamo sretnemo Robya i neke cure Marijana(koju sam upoznao ovu subotu)cura je luda ko šiba bio joj rođendan i tako mi dosli u vanillu i tamo nam onaj majmun iz čutura štita zabranio da ležimo na jastucima kakva seljačina popili jedno piće tamo pa otišli do emporia nismo tamo ni ulazili tamo bili oko pola sata pa Peša i Roby otišli kući pozz oba dvojici a Kappa i ja otišli isto kući i tako.I eto to je to ukratko pozdrav svima od MEDE sljedeće subote slijedi repriza.

EVO I MALO SLIKA:()thumbuppartybangzujosmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

p.s. AJMO BAGRO PUNO KOMENTARA.............



| komentari (37) | print | # |

srijeda, 08.11.2006.

moj novi blog

evo mog novog bloga napravio sam ga iz dosade pa eto pišite i pozz



| komentari (8) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.