...i ovo je mojih ruku djelo...Crtano je na zidu jednog podruma...

19.12.2011. u 16:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

...poklon frendici...

19.12.2011. u 16:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

...ovo je bio poklon baki...

19.12.2011. u 16:00 | 0 Komentara | Print | # | ^

...svemir je nešto...umotano u ništa...

19.12.2011. u 10:15 | 0 Komentara | Print | # | ^

Upravo ste saznali da morate danas na rođendan? A vi nemate ideje za poklon!!! Ne brinite,ja uvijek imam rješenje za vas!













18.12.2011. u 19:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

MED DROVOM I MUROM

Tam de dve reke med bregi i doli tečejo
Tam de moja babica fine koloče pečejo
Tam de ludi v goricaj radi popevlejo
I tam de pšenice najlepše dozrevlejo

Tam je moj dom
Moj raj
Tam je moj premili zavičaj

Tam bu me mehka zemlica
Na kraju života mojega pokrila
I tam bom de sam do ve bila

Z toga mesta dišla nebum
I nigdar ga pozabiti nečem
Za sakim dok se spominam,svoj dragi "kaj" rečem

Takši smo mi Međimurci
Se delamo s silom i hurom
I živimo med Drovom i Murom...

12.12.2011. u 19:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Kolovoz 2012 (1)
Travanj 2012 (3)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (6)

O MENI...

Pozdrav!

Zovem se Emina Žnidarić i jedna sam od onih koji vole koristiti svoju maštu u pozitivne svrhe. Radim kao medicinska sestra,ali ipak u svoje slobodno vrijeme pokazujem i drugu stranu svog lica. U svoje slobodno vrijeme pokazujem tko sam!

Crtam tehnikama kao što su tempera,vodene boje,tuš,olovka,ugljen i pastele.
Heklam nadstolnjake svakakvih oblika i boja...
Oslikavam staklene predmete prigodne za poklon...(npr. čaše za šampanjac-poklon mladencima...)
Izrađujem suvenire od školjki i svega do čega moja ruke dođe...
Izrađujem adventske vijence...
Pišem pozivnice i čestitke za rođendan,svadbu,gođišnjicu...

Moja najveća želja je: JEDNOG DANA SLIKATI ULJANIM BOJAMA NA PLATNU!
:)

Linkovi


Free Calendar & Clock