Svaštarije mediteranske by Annette

Čakavska verzija osporavane "Štikle"

Haj ljudi!
Prije nekoliko tjedana e-mailom mi je stigla forvarduša
- parodija na Sevinu "Štiklu" koja je digla toliko prašine u
Hrvata. Evo, pa se zabavite čakavsko-liburnijskom verzijom pjesme:

Moji taki- Cocktails band-putevima Vatrogasaca.....

Mene zgobit* more saki*
Kada stanen ja va svoji taki*

Trajnana trajni trajnani, Trajnana trajni trajnani

Tamo negde oko 2 i pol
Z mišon prit ćeš i skakat ćeš gol
Snimit ćemo neka vidi svet
I stavit film na internet

Tuc-prc delat ćemo
Ah-ah va me ti ne fini*
(aj curice balavice da ti vidim bradavice)

Mene zgobit more saki
Kada stanen ja va svoji taki

Još salata ni zrasla
Kade san hodila
Tu kade san bila ja
Ni repa ni rodila

Kada stavin novi taki
Za manun fiče* saki
Ako oteješ* još i ti
Na Eurosong hodi

Skup šampanjac
Z boci ćemo bit
Zgobit se i jahtu potopit
A kad priden ja na festival
S pjesmun ću storit skandal

Tras –pras, besedi* će letet
Ha ha ha, svi će nan se smet*
(aj curice balavice da ti vidim bradavice)

Mene zgobit more saki...

Kad me zgobi
Na široko hodin
Kad me zgobi, naširoko hodin, trajnanaj

I can't get no, satisfaction
I can't get no, satisfaction trajnanaj

Moskva-broskva
Apuz-kapuz
Ptičja-gripa
Ludilo-kravlje
Slovenija-mića
Štikla-taki
Jaje-na oko
Fićo-abarth
Koza-poza
Peri-deri
Kurac-palac
Lepa-naša
Carla-del ponte
Bira-bambus
Čije-moje moje

Mene more zgobit saki...

Trajnana trajni trajnani, Trajnana trajni trajnani

Moji taki!bang
-------------------------------------------
mali rječnik za one koji ne kuže čakavski:

zgobit - povaliti
saki-svatko
taki - štikle
finit - svršiti
fikat - fućkati
otet - htjeti
beseda - riječ
smet se- smijati se

A možete ju i poslušati kliknete li na ovaj link (što se toplo preporučuje)
Čakavska štikla

05.04.2006. u 20:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

promišljanja, svaštarenja &
knjige, kultura, umjetnost....
žena u tridesetima, vrlo neredovita u pisanju bloga. sprema se pisati češće!!


- online

Belief in limits
creates limited people







Linkichi

Knjiski moljac
Knjigomat
Moderna vremena Info
Filologanoga
Lupiga
Bodulska knjižica

Poliglotna od-do
Šišanje&BRijANJE
Tulipani from the NL
Ptica Trkacica
Jazzie
Brontulavanje...moje
BigMamma
Demjan
Bugenvilija
Aristonov Innuendo
Danči's World

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pasji život

Image Hosted by ImageShack.us
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting