Linkovi

Glitter Grafici

Immagini Glitterate




Ne gledaj moju teškoću kao problem
shvati da je moja teškoća moja osobina.

Ne gledaj moju teškoću kao nedostatak,
ti si taj koji me vidi devijantnim i bespomoćnim.

Ne pokušavaj me popraviti
jer nisam slomljen.

Podrži me.
Ja mogu doprinositi zajednici na svoj način.

Ne doživljavaj me kao klijenta
Ja sam tvoj sugrađanin.

Promatraj me kao svog susjeda.
Zapamti, nitko od nas ne može biti samodostatan.

Ne pokušavaj modificirati moje ponašanje.
Budi miran i slušaj.
Ono što smatraš neprikladnim možda je pokušaj komuniciranja s tobom na meni jedino mogući način.

Ne pokušavaj me mijenjati, nemaš pravo na to.
Pomogni mi naučiti ono što želim znati.

Ne skrivaj svoju nesigurnost iza ''profesionalne'' distance.
Budi osoba koja sluša i ne oduzimaj mi moju borbu pokušavajući sve ispravljati.

Ne koristi teorije i strategije na meni.
Budi sa mnom.

I kad se prepiremo,
dopusti da to potakne razmišljanje o nama samima.

Ne pokušavaj me kontrolirati.
Imam pravo na svoju snagu kao osoba.
Ono što ti zoveš neposluhom ili manipulacijom može u stvari biti jedini način
na koji ja mogu preuzeti barem malo, kontrolu nad vlastitim životom.

Ne uči me da budem poslušan, ponizan i pristojan.
Ja imam potrebu osjećati da imam pravo reći NE ako se trebam zaštititi.

Ne budi milosrdan prema meni.
Zadnje što nam treba je još jedan Jerry Lewis.

Budi moj saveznik protiv onih koji me iskorištavaju za vlastitu nagradu.

Ne pokušavaj mi biti prijateljem,
ja zaslužujem više od toga.

Upoznaj me.
Možda postanemo prijatelji.

Ne pomaži mi
iako se zbog toga osječaš bolje.

Nemoj mi se diviti.
Želja za življenjem punim životom ne opravdava obožavanje.

Poštuj me
jer poštivanje pretpostavlja jednakost.

Ne govori, ne ispravljaj i ne vodi.
Slušaj, Podržavaj i Prati.

Ne radi na meni.
Radi zajedno sa mnom.
undefined
Tebi moj maline Anđele
Glitter Grafici

Immagini Glitterate


Želim svu snagu,sreći i puuuuuuuuno borbe na tvom životnom putu. Biti ću uvijek uz tebe i boriti se s tobom, ozdraviti ćeš ti anđelčiću moj..... pravi mali borcu.....

Pisma Medenku

18.01.2010., ponedjeljak

Naša šetnja

Kako si uživao,dragi moj Medenko jučer u našoj dugoj šetnji nasipom,kako si se veselio onome malom psiću koji ti je dotrčao u susret...... koji sjaj u tvojim očima. Ti znaš prepoznati te male svakidašnje stvarčice.
Tvoja jednostavnost potrebna bi bila svakome čovjeku. Jučer je bilo hladno, padao je snijeg,opet taj snijeg, ali nas to nije omelo, ubundani, s kapicama,šalivima i rukavicama uputili smo se u našu dugu šetnju, i bilo nam je lijepo, uživali smo.....Eto tako je protekao naš jednostavni dan koji je i tebi i meni donio radost, koji je i tebe i mene obogatio......

- 20:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Glitter Grafici

Immagini Glitterate




Medenko je dječak s posebnim potrebama, ne govori,ne hoda, ne sjedi, treba mu njega 24 sata dnevno, ipak dječak velikoga srca, tople i nježne duše....