30.11.2004., utorak

Millenium Dosadnih Blogova II

Stvorio sam ovisnika o blogu. Super stvar. Tako je lako, morate probati, na neki način dobijete oproštenje što ste otvorili svoj. Ha-ha

No, kako god. Bio sam razmišljao o nekim stvarima ali vas neću uznemiravati, jer volim pljuvati po svijetu i tako to...

Nema gore stvari kada ti post ne ide, samo buljiš u ekran i razmišljaš o tome kako si malo prije imao ideju i kako si mogao pisati sat vremena, ali ne... kada sjedneš sve nestane i možeš samo pričati o tome kako nemaš pojam o čemu pisati. Bezveze, nije logično, to je prokleti murphiyev zakon. Gadno.

Kada bi barem mogao reći da mi se nešto desilo osim što sam stvorio malog blogera, link je među dog'z people. Gdje drugdje, Jesus! E, da ima nešto novo pogledao sam Revelations od Billy Hicksa i moram reči da je lud kao tržnica u podne.

Bye, bye...


- 19:41 - Ubij!!! (5) MAIL
_____________________________________________________________________________

<< Arhiva >>