25.11.2004., četvrtak

Malo Dobrih Budala

Moram si napraviti counter i stranica bi bila potpuna.


Mogao bih napraviti i sat pa da bar' znam koliko vremena provedim trunući ovdje. Nadam se da neće biti ozbiljnih posljedica, ali već mislim da sma počeo halucinirati, jer sma upoznao neke ljude, ali nisma siguran da li se to moj um poigrava sa mnom. Možda samo demoni moje prošlosti. (Kakve prošlosti?) Evo, već pričam sam sa sobom.


Trebao bih si ubaciti na site sliku Tachikome, jer su plavi i to mi naravno paše. U banner, naj vjerojatnije.... PLAVO PLAVO SVE PLAVO

Sada samo treba prtljati po adobeu, trenirati bacanje u dalj sa bežičnom tipkovnicom, te dobivati napadaje šizofrenije i histerije. Dvije napopularnije bolesti na svijetu.


Dodao sam tonu linkova!!


- 10:53 - Ubij!!! (3) MAIL
_____________________________________________________________________________

<< Arhiva >>