24.11.2004., srijeda

Moj Dobri Blog

JEBEŠ SVE ADMINISTRATORE U GLAVU

Nije da se nisam naživcirao zbog tastature (bežične o koj već imate malu priču već napisanu) u Adobeu pa sam jedva nešto i napravio. Zatim sam se naživcirao s nekim glupim ftpeom koji sma našao u windows32 systemu jer naravno ferovska računala ne dozvoljavaju instalaciju NIČEGA na c: pa sam morao rabiti to ČUDO.



Naravo tu je i brojač koji nisam uspio napraviti jer mi se ne da kopirati file po file za glupu stvar s tim groznim čudom od ftpea.



Tu je i ovo majmunsko sučelje za postanje koje više od sda neću rabiti već ću početi sma pisati čitav html. Toliko o tome. A sada idem kupiti DVD player ako mi je još ostalo para pošto sam u zadnje vrijeme jeo ko nenormalan!!!


- 18:27 - Ubij!!! (5) MAIL
_____________________________________________________________________________

<< Arhiva >>