18.11.2004., četvrtak

Mad Dog's Brain online

Ovo je bežična niš koristi glupa kretenska tupava idiotska bežična ko da nije tastatura i još gori Komrad miš
"Of all the things I lost I miss my mind the most."
Ozzy Osbourne



#1 Kupio sam si bežičnu tipkovnicu i miš u jednom paketu, nećete vjerovati nema žica, ali domet je isti.
Doduše to je pogodno samo iz razloga što lakše dođem do ormara, a da se pri tome ne zapetljam u žice i ubijem tipkovnicu (ponekad i miš).

Ponovno sve bi bilo sjajno da se tipkovnica ne isključuje jer pokušava uštedjeti dragocjene baterije i postupak prepoznavanja tastature i miša se u potpunosti mora ponoviti. Što uključuje dizanje iz kreveta tjelovježbe pritiskanja dugmadi i histeriziranje oko 8 sec u roku kojih se čitava stvar mora podesiti. To je sve rečeno za idealni slučaj da su tipkovnica i miš probuđeni iz svog sna.
Tako sam ja blago izludio i zamalo bacio tipkovnicu od zid koja je još pod garancijom (ne znam kako bih to objasnio)

#2 Naišao sam na zgodnu činjenicu, neki luđak po imenu Takashi Miike (poznat po filmu ichii the killer) je davne 2000te napravio film MPDPsycho koji sma si želio skinuti ali nevjerojatna stvar ima nevjerojatnih 4.6Gb što u prevodu znači direktni kino rip, a ja sad tražim budalu koja će mi to skinuti.
Ovaj link vodi do direktorija MPD_Psycho, u koji samostalno moraš ući, te skinuti gigantski DVD rip, mislim da neće biti teško. Bit će to jedan veliki test izdržljivosti i ljudske mudrosti (De što serem, morat će me netko jednog dana ušutkati sa "stopom od betona"!!!)




- 15:05 - Ubij!!! (3) MAIL
_____________________________________________________________________________

<< Arhiva >>