subota, 31.12.2005.

Sretan Božić i Novu godinu

Kako ste mi proveli Božić? Ja sam ga provela tako da sam ga provela "doma". Ali bilo mi je super. Jedva čekam Novu godinu . Biti ću doma i u apartmanu kod rođaka.Biti će mi super valjda. Bok ljudi i dobro se provedite.

| 15:43 | Komentari (2) | Isprintaj | #

utorak, 13.12.2005.

Pozz ljudi

Kak' ste mi. Ja sam bila malo bolesna bolilo me grlo i pila sam amoxil kapsule (baš su ljigave).
U četvrtak sam pošla u školu i sad je sve super.Još osam dana pa je kraj škole. Jupiiiiiii!
Možda budem glumila u jednoj predstavi za kraj škole,a ja vam obožavam glumiti.Ajde ciao!!!

| 13:48 | Komentari (1) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 05.12.2005.

Evo jedan mali spotić

Evo da vam stavim jedan spot od moje omiljene pjesme


Pozzzz

heh ah



Britney Spears 4 ever

| 15:38 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Pozz nakon dugooo vremena

Evo ja se javljam ponovo nakon otprilike 4 mjeseca. Ono nisam mogla doc na net, nesto mi stekalo ali sad sve 5.... U školi sve super, kako me živciraju ovi profesori.
U 5. mjesecu idem u Fužine kraj Gorskog kotara na izlet 3 dana jedva cekam.
A evo ostavljajte mi komentare i pozz.

| 15:12 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>