vražica

nedjelja, 26.03.2006.

pjesmice

VOLIM TVOJE...
Volim tvoje oći sjajne,
volim tvoje usne bajne,
volim tvoje lice malo
i do tebe mi je stalo!!!


VOLJENO...
Volim te malo,
volim te ludo,
nitko ne može voljeti kao ja,
voljela sam te,
volim te još uvjek,
voljet ču te,
voljet zauvjek!!!

LJUBAVVVVVVVVVVVVVV...
Ljubav je previše za troje,
premalo za jednog,
taman za dvoje!!!


PAMTIT ĆU...
Pamtit ću jedno proljeće i jedan sunćev sjaj ,
pamtit ću jedne oći i njihov blagi sjaj,
pamtit ću jedne usne, i kosu smeđe boje,
pamtit ću jedno biće što rani srce moje!!!


OSJEĆAM...
Osjećam tvoje disanje i miris tvoga tjela,
osjećam tvoj dodir,
pružam ti ljubav svu,
osjećam da me ljubiš,
a znam da nisi tu!!!


SMIJEŠNA-PRIĆA
Živim u sali,
pišem budali,
ja te volim,
ja te obožavam,
imam namjeru da te zajebavam,
ako znaš tko ti piše zajebi ga duplo više,
piše ti ljubav tvoja,
a ti pogodi koja!!!

LJUBAV...
Sve je noćas za ljubav stvoreno,
samo u tvoje usne daleko,
i zato anđele moj,
sklopi oći,
a ja ću u tvoje snove doći...
Ljubit ću te cijele noći!!!


ŽELIM...
Želim te vidjet,
želim te ćut,
želim te dodirnut,
želim te poljubit,
a naj više od svega
želim da mi se ostvare želje!!!

26.03.2006. u 18:58 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv