Trudnoća realnost i nestvarnost

ponedjeljak, 18.11.2019.

Ljudska zloba

Moram da se dotaknem ljudske zlobe.
Kako sam i sama bila nedugo trudna,nailazila sam na razne stvari u društvu.
Kada bi mogla sve snimit i objavit bilo bi idealno,ali pošto nemogu i nemogu se vratit u prošlost pisat ću. Odakle da krenem pa hmm...
od starta trudnoće ljudi koji su zaposleni u zdrastvenim institucijama kada im dodeš na pregled koji moraš obavit, ponašaju se kao da sve znaš i ono što pitaš to?? Presmješno, oni znaju svoj poso i zato su tamo gdje jesu i baš su tamo da rade i da ih se pita.
A o neljubaznosti administracije u bolnicama Bože oslobodi, od podizanja nalaza kao da podižem državnu tanju. Bahatost hrvata oćito nam dobro stoji.
Pitam se u kojem stoljeću živim i dali želim da moje djete živi u takvoj zemlji.
Ostajem trudna, i od osobe koje to najmanje očekujem dobim “jezikovu juhu” zato što sam trudna, a sama ta osoba je majka dvoje djece, i vrlo visoko pozicionirana u zdrastvu, dakle osoba koja nema što da priča ona je najviše pričala a razlog je moj odlazak na čuvanje trudnoće.
Bez ikakvih predrasuda ipak sam bila trudnica ne sa 18 godina,ni sa 25godina, nego 36 godina, hoću reći odlučna sam bila u odluci trudnoće i ne ono nismo planirali.
Na temu ljudske zlobe pišem još, zloba, takmičenje u društvu.

- 15:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2019  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2019 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi