• On/Off

    < listopad, 2009  
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  

    Listopad 2009 (3)
    Rujan 2009 (1)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • • O meni. •

    • Petra.
    • 14 godina.


    MusicPlaylist
    MySpace Music Playlist at MixPod.com


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    • Čitam. ^^ •

    KarliiČ. ^^ - Moi pederkan. :PP
    Smile like you mean it (:
    This is my life^
    Peppo i Karlo avatars ^^
    ficti0nal.parAdise*
    Mea parvitas?
    Sparkle Fairy x3
    • Broken Doll.


    KO JE ZA RAZMJENU, NEK JAVI. :))

    CREDITS

    Design-Muffin dz.^^
    Basecode-L designs.
    Picture-deviantART.

    • Kad si sa mnom verujem u suprotno. Nesmem da se zaljubim u tebe. •

    Ne znam kolko vam naslov govori, al zaljubljena sam. I nisam baš sretna zbog tog.

    Sve je to oke. Leptirići u trbuhu, rastopim se svaki put kad me pogleda... Stvarno imam razloga biti sretna... Al, ne bi ja bila ja da tu nema komplikacija.

    Dakle, on je stariji od mene. Nije bitno kolko, al dosta.

    Danas sam ga vidla nakon 7 mjeseci. I nije se neš promjenio. Još uvijek je onaj stari. Tople smeđe oči. Najljepši osmijeh na svijetu. Jednostavan ko inače. Savršen.

    I dok su svi SRETNO zaljubljeni, ja se pitam hoće li se i meni to dogodit ?
    Da nekog volim i da neko voli mene. Teško. Ne vjerujem...
    Nisam liepa. Ružna sam. Zato ne vjerujem da će se itko zagledat u mene.
    Jebiga. Valjda mi je tak suđeno.

    Nekom će suze, a nekom biseri.
    Ja sam definitivno ova sa suzama.
    Al sve je to za ljude. Iskreno se nadam da će jednom bit bolje.
    A do tad ću sjedit i plakat za svojom ljubavi.

    Do čitanja,

    Vaša Peppo.


    05.10.2009. • Komentari (77)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.