ollli......evo me dječaci i djevojčice...

SUPERMOTO......Tako je u potpunosti sam u pravu,samo je to bitno
(NO RISK NO FUN)
Ali Markuš nam se razočarao...išao je probat apriliju sxv..i znate kaj..nemožete vjerovat da premala mu je...sada je u kurcu..ALI...tu je ktm on nas neče iznevjerit svojom veličinom i okretnostču....da da...tako je to KTM je uvjek bio KTM i takav če ostat...tO da ima boljih...hahahaha....to su samo reklame..coolcoolcoolcoolcoolcoolcool
eto vam par slikica od KTM-a da se ima..da narod vidi motor....a ne ove bicikle kaj reklamiraju...ono ide ko ludo ali jedan dan....bangbangbang

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
evo pa uživajte
I samo da znate ja ne kradem sa nikakvih drugih blogova...možda se podsjetim malo ali nije sigurno isto kao na drugima!!!!!pozzzzz


srijeda, 28.02.2007. u 21:43 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


...sječanje na RENATA PERNARA.....

Bio je to jedan od najperspektivnijih vozača motokrossa...hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
Ali nažalost pao je na jednoj trci.....i umro je od ozljeda...!!!!!
Na žalost nas, koji tugu i radost shvaćamo isključilo ovozemaljskim osjetilima, Renata nikada više nećemo vidjeti kako svojom virtuoznom vožnjom osvaja pehare i nagrade te uveseljava svoje funove i prijatelje. Ali vjerujući da je naš život, ovoga trena, dok ovo čitate, samo djelić jednoga puno smislenijeg postojanja, nemamo razloga biti tužni, jer Bog zna zašto nam je uskratio prerano druženje sa Renatom, te je zasigurno za njega odabrao daleko kvalitetniji i spokojniji put u odnosu na nas ostale koji se kroz ovozemaljski život moramo dokazati kako bi i nas prihvatio na isti način.
evo i slika da ga vidite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ponedjeljak, 26.02.2007. u 23:55 ][ 11 ][ P ][ # ][ ^ ][


još malo........

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ponedjeljak, 26.02.2007. u 00:15 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


MALO SLIKICA....

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

nemogu odoljet.....dino nemoj se zaslinit..pozzzheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

ponedjeljak, 26.02.2007. u 00:02 ][ 2 ][ P ][ # ][ ^ ][


evo napokon pravoga dana...

Evo danas je napokon ipak bilo malo toplijethumbupthumbupthumbupthumbup
Pa smo ja i Dino taj lijepi dan iskoristil za vožnju...partypartypartypartyajme ljudi kakav je to osječaj kada nakon dužega vremena sjednete na motor...bangbangbangbangbangmorali smo danas malo još nogare zbrusit..i tako išli smo na turnja...naselje izvan Karlovca...tamo je jedan vozač motokrosa(Ivica Štefanac)napravi prejebenu stazu za treniranje...tako da ima dosta ljudi koji prate treninge...a i vozača koji tamo treniraju...danas smo mi išli zbog našega Janka...tako malo je trenirao ...pa smo gledali...rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Pa smo se malo išli provozat po gradu...Vozili smo frenda kod kuče(alexa)ima gileru runner 50ccm...sa kitom i isto svim mogučim djelovima..pa smo ga malo snimali kako se vozi na zadnjem kotaču...a ide mu odlično..samo da se još malo istrenira...neče ga nitko moč headbangheadbangheadbangnadmaštit...ajoj samo da dođe to ljeto,da krenu vožnje po cijele danepartypartypartypartybangbangbang
Jedino me čudi kako nitko od kakvih motorista ne posječuje ovaj BLOG(ako imate prijatelja ili prijateljicu koja voli motore,samo joj dajte ovaj blog)...dobro bio je jedan frajer koji bi se htjeo sa nam utrkivat...ali očito je dečko još početnik pa nezna kaj je motor...ali bude sa vremenom i to skužio..nadam se..mislim nema problema možemo se utrkivat,ali ja ga nebudem poslje sakupljao po cesti kada se razleti diheadbangheadbangheadbangheadbangali dobro...nadam se da su vam postovi zanimljivi...jel opčenito pišem o motrima..moram malo za promjenu takvih blogava sa motorima baš ni nema na internetu..ako znate za koji ostavite mi adresu pa ču pogledat..hvala..!!!!
evo i slikica malo da vidite kako izgleda vožnja sa našim pilamasmokinsmokinbangbangbangburninmadburninmad
Image Hosting by Picoodle.com
pa uživjte i naravno OBAVEZNO KOMENTIRAJTE!!!!!wavewavewavewavewavewavewave

nedjelja, 25.02.2007. u 03:08 ][ 4 ][ P ][ # ][ ^ ][


malo novosti..

evo ljudi malo sam uredio blog...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
evo u mome stilu samo motori,i tako bit če još toga i to puno tako da ako vas kaj zanima u vezi kojega motora..ili nešto slično u vezi našega divljanja samo ostavite komentar..pa ču napisat post o tome..bilo kaj o motorima ili vezano uz samo pitajte tu sampartymahmahmahmah....pozzzzzzzzzzz...uživajte

četvrtak, 22.02.2007. u 21:51 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


..i evo slavni Janko Martinac............

Evo stvail sam vam malo slike...od supermoto motora da oni kaj neznaju o čemu pričamo da vide i da se dive....Bio sam stavio sliku od Tomislava Mariča ali je prevelika pa ide preko cijeloga bloga..inaće on je prvak u supermotu i naravno vozi ktm-a!!!
A imamo mi i prijatelja Janka Martinaca o njemu vam nisam pričao..on ima 15.godina...vozi ktm-a 250 četverotaknoga(firtaga) vozi motokross također je prvak hrvatske u motokrosu...mislim bio je i u kategoriji 85..ccm a sada je prešao na 250 pa čemo vidit kako če ova sezona završit..naravno jako dobro napreduje..kondicije ima i na odmet,a dosta često i trenira...tako da..
Budemo stvali i jedan njegov post..mislim pjesmu kojoj je pisac Dino Markuš...pjesmica je fora sva je u rimi nadam se da če vam se svidjet!!!!!!
Svakako smo na svakoj Jankovoj trci i redovito ga podržavo, a ponekad i pomognemo izvuč iz blata kada se dogodi da padne...fala bogu toga prošlu sezonu i nije bilo tako puno(mislim padova)tako da nema brige...iskusan vozać vozi već više od 10.godina...sa jakom željom za pobjedom...njegove trke su vam prekrasne,ako čete ikada imati priliku da dođete na motokros(a mladinu-u jasci,u rakov potok-na staroj cesti prema zagrebu,u ribnik-k caru,u pakrac)samo njega gledajte ,mislim znat če te koji je uvjek je među prva tri...i vozi ktm-a.....
Možda ga netko od vas pozna,zna od prije...u glavnom ide u sportsku gimnaziju u Duga resu...evo budem vas stavio slikicu da ga bolje vidite.......

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

to je to pa uživajte i komentirajte..pozzzzzzzzzz

utorak, 20.02.2007. u 21:00 ][ 16 ][ P ][ # ][ ^ ][


supermoto

Image Hosted by ImageShack.us
Jedan od boljih motora za supermoto trke....i vožnje na zadnjem kotaču

ponedjeljak, 19.02.2007. u 23:57 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


SUPERMOTO BOYZ STATIVE....

partybangmahnamcorwaveludblablanaughtynut

ponedjeljak, 19.02.2007. u 23:35 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


pa malo o budičim pilama...

ovako..
Motori su kraljevi brzine..to svi znate..ali ono kaj mi najviše ovdje volimo to su cure..smijehsmijehludhahahahahaha šalim se to su supermoto motori!!tako je da dobro čujete supermoto motori,,,I to ništa drugo nego ktm 640 lc4..i naravno..Husqarna smr 610...headbangheadbangheadbangheadbang
Supermoto za svaki dan uključuje dvije ključne osobine:zabavu i efikasnost!!To nisu motocikli za duga putovanja udvoje ili za rušenje rekorda na grobniku.Ako to tražite onda to tražite na drugome mjestu..Ti sve omiljeniji supermoto motori odgovor su na stroga ograničenja brzine te na gužve u gradovima i oklini..Baš urbana đungla mjihov je teritorij i to nitko nije bolji od njih...smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Ali jedna obavijest:ktm prestaje sa proizvodnjom modela 640 lc4,međutim poklonici klase supermoto nemaju razloga za strah tu je novi 690 sm..to je samo obavijest nemora znaćit da je bolji pošto nije ostajemo na lc4 modelu...
Djelovi koje bi stavljali na motor...narvno to nebi izostavili ni pod koju cjenu..ovako kada bi željeli imat motor spickan do jaja....
A mjenjali bi prednje vilice...naravno neke bolje..STAVILI SLIDERE...stavili amortizer upravljača..radijalna pumpa,radijana kliješta..kočnice..za lakše zaustavljanje..nazubljeni beringerov disk promjera 320mm..racing struja sa dvije mape..anti hopping(to je kada se ulazi u zavoj na sportski način treba se slajdat,a to vam je kad kližeći ulazit u zavoj a anti hopping poboljšava klizanje i manje trenje zadnjega kotača....a ima tu i dna racing filtera,protočniji filter....onda malo udobnosti a to je bull-ovo sjedalo..rexfelgen sanremo felge ili carbonske felge...bullov quick shifter za bolje šaltanje bez puštanja gasa..kit za povačivanje snage..drugi mostovi koji drže motor da se ne uvija....drugi prijenos otraga znači veča šajba da bolje čupa.....carbonske presvlake za rezervar....auspuh naravno AKRAPOVIĆ,LEOVINCE...ili po odluci naravno sa dvije ulazne grane u top...dunlop gume po mogučnosti najmekše...bangbangako su pretvrde moglo bi bit ovobangbangbangbangbanga narvno to se sve odnosi i na husqarnu smr 610 da sada to sve ponovo ne pišem jel ionako idu isti djelovi..možda ne po strukturi ali po namjeni da!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupevo sada sam se bome napisao i nadam se da če to Markuša još više potaknut da kupi toga ktm-a..a ja po njemu husqarnu smr 610...ovo bi bilo dosta o tunningu super mota...možda kaj naučite od ovaga a možda vas to opče neče zanimat...pa evoga ljubitelji motora(pogotova supr mota)NAVALITE..Ajde pa ljepi pozdrav do udara nove inspiracije..pozzzzzzz

ponedjeljak, 19.02.2007. u 22:48 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


BIKER BOYZ STATIVE.............

thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

nedjelja, 18.02.2007. u 22:15 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


ubijajuči dosadu....

alo...ljudi šta je dosadno...nikoga nema na msn-u....Markuš gleda film...doč će tek oko 12.sati...Miki je reko da če doč do mene,nema gaheadbangheadbangheadbangheadbangmožda je zaspao doma....neznam....njamiburninmadbang
luke je na ročksu....nema ni njega sada fafa negdje.....boli ga kurac za sve...osim za jednu curicu ali nečemo to ovako reč za koju u javnosti.....ima dečka pa da nebi ja dobio po pičkithumbupthumbupthumbupthumbup
Upravo čekam frendicu ma msn-u...a ona je sa dečkom u riveru na kavi...tako da neče doč tako skoro....a meni se nejde spavat...sutra idem u zagreb u shoping rano ujutro nema toga boga koji če me probudit......Moja sestrična je na internetu ali nema msn tako da se nemogu dop sa njom....ali moram ju pohvalit napisala je lijep post o meni na svome blogu tako da SVKA ČAST ANA!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbuppartypartyljudi kaj da radim......ubijam dosadu pa pišem post...evo slušam narodnjake...ajde bar me to malo oraspoloži.....nema nikoga kaj svi morate spavat zato kaj je sutra pon.i škola...pa kaj onda j.....š školu!!!!!ludludzijevzijevzijevzijevroflok to je to nemam više inspiracije za pisat tako da....ako uskoro ne dođe budem došao napisat još jedan post...ljudi laku noćmahmahmahmahmahmah

nedjelja, 18.02.2007. u 22:05 ][ 5 ][ P ][ # ][ ^ ][


motori,motori...

mahludludludmahwavemahheadbangheadbangheadbangheadbangludnamcorAlo bikeri....evo mene...reko ajde daj se javim ionako mi je dosadno...motor mi je u garaži...popizdit če opče nije vrijeme za vožnju...ko če čekat da zatopli,pa lud sam vozio bi se a nemoguheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Evo samo da sada malo zatopli mi opet krečemo u nove pobjede(netretič-stative)evo kako je nekima grobnik tako je nama to ....samo kaj se na grobniku manje razbijaju i ubijau.....ali mislim da je ovak se vozit po cesti veči užitak nego na grobnik...grobnik je dosadan...kao prvo nemaš birtije uz put....a kao drugo staza je nikakva....premalo jebačkih zavoja i poteza.....ma to je ništa ...kada mi krenemo iz netretiča sa svojim pilama(skuterima)nafriziranima do jaja...nama nas ni šoše....tako da kad Markuš opizdi po gasu to se nezna kaj jače struže auspuh ili na suprotnoj stani bočna nogara..ma ludnica kažem vam...ludludludsmokinsmokin
naravno to samo radimo kada su uvjeti na cesti dobri za takvu vožnje...
Ne kada ja budalaludludludludludvani onako pala lagana kišica i idem ja malo se provozat,ali moram ja koliko ide i u zavoju samo me nema ode mata i gilera...pa evo nepotrebno sam se razbio.....ali bez brige to neču sigurno više ponovit sada sam naučio lekciju.....
Pred ljeto čemo ja i frend ič do njegove cure(nine)u rogoznicu(šibenik)tako na mali turistički obilazak...nadam se da čemo ostat živi...ma budemo radi Nne..pa neznam kaj bi bilo da joj se dečku kaj dogodi....tako ništa vidimo se ...i nemojte slučajno ovo kaj ja tu piše isprobavat kao kuče u praksi...mislim ako vam se još živi....to možemo radi samo mi(profesionalci)...tako da si nepotrebno ne potrgate sve kosti....je mogli bi ih imat i vška...ništa kacige na gluvu i samo oprez...pozzzzzzmahwavemahwavemahwavemah

nedjelja, 18.02.2007. u 19:05 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


a di ste bikeri......

alo.....ljudi evo mene na novom blogu,neš mi se sjebao onaj prijašnji!!Al nema veze...sada čemo tu malo o motorima...naravno ja vozim gileru runner(ludludludskuter-bicikal)ali dobro to je za početak...je da se i sa njega može lijepo past...ali to je život motorista...budemo sada za sezonu složili nešto opako,zastrašujuče...tako da se lakše ubijem...sa skutera se mogu samo dobro polomit...a sa ovoga odma si skratim muke...."mislim inaće sam uzoran vozač..me vozim se brzo...i ne naginjem po zavojima da sve struže..i pretječam pred zavoj i da i idem u svaki zavo na risk"da NISAM JA TAKAV...
A imam i ja prijatelje...donekle pristoje ko ja...npr..1
1.partypartypartyMarko Luke..Aprilia sr 50...njega nemožete uočit po zavojima....nogare kao da nikada nije ni imao....zbrušena do ibera...ali zadnji mu je llakša strana...vozi koliko treba....i voli jako curice....u planu rs 250
2.headbangheadbangDino Markuš...gilera vxr 200...naravno svi mogući dodaci na njemu..nema čega nema...ludnica kroz zavoje...jedan od naj vozača u Karlovcu....ako ima ko luđi neka mi se slobodno javi...mislim da vas propelja da nebi više nikada ni pomislili na motor....naravno u planu mu je sada husaberg 650...mislim več ima grobno mijesto...da se nemora poslje tražit...
3.miki(mićo)...keway(kejuviju)50ccm....naravno također mali leti ko lud....isto sve moguće na motoru...ma nema nas nitko...u planu ducati 1098!!!evo ovo je dosta za početak o nama...pa pozdrav do sljedečega posta...pozzzzzzzzzz

subota, 17.02.2007. u 18:17 ][ 7 ][ P ][ # ][ ^ ][


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosting by Picoodle.com

Moja mala TeNa....jel tako da je slatka....jojcerekcerekcerekcerekcerekcerek

Every Time We Touc...



MOJ OPIS BLOGA:
Pa ovako to če bit opčenito motori...
ili supermoto trke...i supermotomotori....
ili grobnik....i brzinski motori....
ili naše divljanje....a to je sa skuterima....
a bit če i ponešto iz moga života

MSN ADRESA:gilera_sporty@hotmail.com
Image Hosting by Picoodle.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blogovi koje čitam....


Anćicasmijeh
Plavi
Silvijalud
Nevio
Marija
gadura
MoJa CuRacerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gajba

Kad pijem pivo
Jebe mi se zivo
Hladno u casi
Toplo u boci
Nije me briga
Jel dok se piva pije
Narod oko mene se smije
Meni se smije
Malo mi se vrti
Padam po ulici
U River se tada vratim
Narucim jos Čašu
Pa povratim !!!!!

Image Hosted by ImageShack.us




River


River je najbolji pub u gradu.
Ima pun kurac cura i naravno pive.
River je raj na zemlji.
Najljepše provedena subotnja večer
je večer provedena u Riveru.
River je cool, River je faca,
River je zakon, River je dobar,
River je velikodušan,
River je dobrog srca,
River je jednostavno|najbolji
ali ne bolji od KARLOVAČKOG


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NE PIJEM
NE PUŠIM
NE PSUJEM:
A u pičku materinu
pala mi cigareta
u pivusmijeh


O MENI.......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E ovo sam vam ja...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosting by Picoodle.com

O MENI.......
xx ImE xx : Matija(LEPI)
xx PrEzImE xx : Rožman
xx HoBi xx : motori,kompjuter,nogomet,gledanje filmova(horora)
xx ŠkOla xx :privata-večernja(lingua)idem za komercijalista
xx i LikE xx :motore,izlazit i zabavljat se,volim zajebanciju,volim se šminkerski oblačit......obožavam cure..i volim bit i njihovom društvu..
xx dOn'T LiKe xx : ljude koji su jako ozbiljni i nisu za zajebanciju,bahate ljude...
xx sLuŠaM xx : sve cajke...avanturu.red hot chili peperse i tako više slusaš cajke..
xx PoZzAm xx : naravno brata Josipa.....tako isto se vozi sa nama..pa..
pozdarvaljam prijatelje:Dinota,Marka,Mikija,Alexa,I SVE KOJI ME JOŠ POZNAJU.....ko če ih sada sve nabrojat...nadam se da se neče naljutit kaj ih nisam reko
pozdravljam frendice..Silviju,Darianu,Anitu,Mariju,
Sanju,Nataliju,i sve koje ide sa mnom i koje me poznaju
i koje nisam pozdravio....i naravno svoju sestričnu ANU(ančicu)

MSN ADRESA:gilera_sporty@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MMystical
AAdventurous
TTechnological
IImportant
JJoyous
AAstonishing

Name / Username:




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Biker-boyz stative