Vicevi i činjenice...

utorak, 22.03.2005.

Hung Chow

Hung Chow calls in to work and says, "Hey, boss I not come work now, I really sick. I headache, stomach ache and my leg hurt. I not come."

The boss says, "You know, Hung Chow, I really need you today. When I feel like this I go to my wife and tell her to give me sex. It makes everything better and I can go to work. You should try that."

Two hours later Hung Chow calls again: "Boss, I do what you say and I feel great. I be at work soon. You got nice house."

- 12:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.03.2005.

Woman's dictionary

* Yes = No.
* No = Yes.
* Maybe = No.
* I'm sorry = You'll be sorry.
* We need = I want.
* It's your decision = My correct decision should be obvious by now.
* Do what you want = You'll pay for this later.
* We need to talk = I need to complain.
* Sure go ahead = I don't want you to.
* I'm not upset = Of course I'm upset, you moron.
* This kitchen is so inconvenient = I want a new house.
* I want new curtains = carpeting, furniture, and wallpaper.
* I heard a noise = I noticed you were almost asleep.
* Do you love me? = I'm going to ask for something expensive.
* How much do you love me? = I did something today you're going to hate.
* I'll be ready in a minute = Kick off your shoes and find a good game on TV.
* You have to learn to communicate = Just agree with me.
* Are you listening to me!? = Too late, you're dead.

- 08:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.03.2005.

Prosjačenje

Na Trgu Bana Jelačića u Zagrebu prose dva čovjeka. Ispred jednog piše:
"Ja sam hrvatski borac, bez posla, pomozite", a ispred drugog "Ja sam srpski borac, bez posla, pomozite". I tako prolaze dani, a prolaznici daju novac samo Hrvatu. Jednom im priđe neka starija gospođa i pita Srbina: "A zašto ti ne prosiš u Beogradu, ovdje nećeš ništa dobiti. Vidiš da svi daju novac našem hrvatskom borcu." I dade 10 kuna Hrvatu.
Ode gospođa, a "Srbin" se okrene "Hrvatu". "Jesi li je čuo Haso, ona će nas da uči marketingu!"

- 13:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 16.03.2005.

Očigledno

U Bosni učiteljica pita učenike je li im poznato značenje riječi "očigledno".
Prvi se javio Mujo: "Tata vozi BMW, mama Jaguar, a baka Mercedes. Očigledno smo bogati."
Učiteljica: "Mujo, odlično. Tvoj primjer je stvarno dobar!"
Potom se javi Haso i kaže: "Baka ide prema šumi. U desnoj ruci nosi Algemeine Zeitung, a u lijevoj Washington Post. Međutim, ne zna njemački, a još manje engleski. Očigledno ide srat...."

- 09:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 08.03.2005.

Oglas

Čita Mujo oglas u novinama i kaže:
- Vidi Haso, milicija traži muškarca od 20 do 30 godina, jačeg stasa, pomalo ćelavog, koji noću šeta po parku i siluje žene.
Haso: - Ja, pa šta?
Mujo: - Kontam da se javim bolan, može bit dobra plaća.

- 15:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.03.2005.

Plastična operacija

Stoji žena ispred ogledala i upita muža:
-Dragi, ja bih povećala grudi. Hoćeš mi platiti operaciju?
-Molim?!!?
-Hoćeš mi platiti operaciju?
-Ma kakva operacija! Pa postoji puno jeftinije rješenje.
-Da?
-Pa da. Uzmeš WC papira i svaki dan trljaš između grudi.
-Ma stvarno? Kako? Koliko dugo?!
-Pa šta ja znam... Koliko ti je trebalo za guzicu?!

- 11:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.03.2005.

Lova

Tražio mafijaš novog čovjeka da mu skuplja tjedne priloge od privatnika koje je "štitio". Bojeći se izdaje, odluči da uzme gluhonijemog za taj posao. Neće pričati okolo, a ako dođe do "suda naroda", neće ništa izdati jer ga niko ne razumije.
Prvog tjedna skupi 50.000 Eura i odluči ih sakriti na sigurno mjesto.
Mafijaš brzo shvati da prilozi kasne i pošalje jednog od gorila da pita za pare. Naravno, gorila nije mogao komunicirati sa gluhonijemim pa angažira Muju, koji je znao "jezik znakova" da prevodi.
Gorila: "Pitaj ga gdje su pare!"
Mujo prevede.
Gluhonijemi (jezikom znakova): "O kakvim se parama radi? Ja nemam pojma."
Mujo: "Kaže da nema pojma."
Gorila poteže pištolj, stavi cijev u uho gluhonijemom i reče Muji: " Pitaj ga SADA gdje su pare!" Mujo signalizira: "Gdje su pare?"
Gluhonijemi odgovori: "50.000 Eura je skriveno kod najvećeg brda kod Foče u šupljini treće lipe sa desne strane glavnog ulaza u selo."
Mujo prevede: "On kaže da i dalje pojma nema o čemu ti pričaš i misli da ti nemaš muda povući obarač."

- 14:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #