Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BITNA PORUKA SVIM POSJETITELJIMA OVOG BLOGA: ...sve mi uzmite... ali kosu, marte, I-pod i brata mi ne dirajte!!!burninmadburninmadburninmad

Image Hosted by ImageShack.us
Jebeno dobre pjesme...
Image Hosted by ImageShack.us


NEMO

Image Hosted by ImageShack.us


This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart
as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my eveything

My flower, withered between
The pages 2 and 3
The once and forever bloom
gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my eveything
Oh, how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name forevermore

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh, how I wish...

Name... forever more...


- Nightwish (with Tarja Turunen) -

* * * * * *

NOTHING LEFT

Image Hosted by ImageShack.us


I am all alone in this pitch-black night
All my dreams in vain
I am the one who lost the fight
Black shadows around me, no hope, no light left inside

Heartless I am, it's time to cut, bleed and die

ALL THIS SORROW INSIDE ME TURNS TO HATE
I'LL HAVE MY REVENGE NOW
I WON'T WASTE ANOTHER DAY
THERE'S NO USE IN DENYING OUR LOVE
I HAVE TO GO TONIGHT,
I WILL FLY AWAY


Now we are together beyond the gates in eternity
I hold your hand as we drown together in this sea
There's no angels to guide our way
We are lost forever, the pain inside won't fade away


-Norther-

* * * * * *

TALE OF REVENGE

Image Hosted by ImageShack.us


He bears a tale so gloom and tragic never to be known
Into darkness now fallen, into hatred now grown
Like stillborn child drifting in the silent seas
of blood, crushing all his dreams
No castle walls can hold the fury in his eyes
Devotion for death, now controls his life
No gold or silver can bring him consolation
Only one thing is left inside him, the desire of revenge

One light so cold and pale, sleeping quietly all alone
One life so cold and gray, wandering away from home

Parted with a horrid cry, snow falls on his grief
United by the sword of wicked screams
What deeds he has done to hear those deadful sounds
In the ruins of memories he wanders, forever bound
Forever bound to death!

Wait for me in th mountains, haunt for me in the winds
Wait for me in the land where nothing lives
Until the day I have found revenge, I will feed my sword
Until my heart is cold, every breath of mine is yours

-Ensiferum-

******

MORROR OF MADNESS(chorus)

Image Hosted by ImageShack.us


Hey you, in the mirror
stop twisting my weak mind
Mirror of madness,
stop haunting me

Hey you, before the mirror
your eyes keep telling you lies
Mirror of madness,
is making you insane

Hey you, in the Mirror
I'll smash your face to pieces
Mirror of madness,
this dream is over

No more, you no more
your face is gone, forever
Mirror of madness,
left me alone

-Norther-

* * * * * *

HIGER THAN HOPE

Image Hosted by ImageShack.us


Time it took the most of me
And left me with no key
To unlock the chest of remedy
Mother, the pain ain`t hurting me
But the love that I feel
When you hold me near
The hopes were high
The choirs were vast
Now my dreams are left to live through you

Red Sun rising
Drown without inhaling
Within, the dark holds hard

Red Sun rising
Curtain falling
Higher than hope my cure lies

Passiontide
An angel by my side
But no Christ to end this war
To deliver my soul from the sword
Hope has shown me a scenery
Paradise poetry
With first snow I`ll be gone
The hopes were high...
Red Sun rising...
Your death saved me

Red Sun rising...


-Nightwish (s Tarjom)yes-

* * * * * *

WARRIOR'S GRAVE

Image Hosted by ImageShack.us

Amongst such ravage he arrived,
to a village once so calm.
Rooftops glowing the colours of flame
and the blood of the beloved on the ground.

Such anger did it raise to echo through all skies.
To beyond so many may have travelled
but not yet they were to take him along.

'though gathering his forces from those nearly defeated,
alone it was his rage that shook the cruel enemy.
Hundreds of corpses he trampled underfoot,
his axe on their necks as a display of mercy.

"Blades of your swords shall be set free,
iron so cold shall now redden!
Grant them a glimpse of your hatred,
drown them into the streams of gore!"

"Behind your shields you shall now hide,
all you cowards better flee!
Should you past us desire to walk,
our last man standing you must strike to the ground!"

Very few were spared to tell this story,
so immensely the blood took to flowing.
And so the time of the warrior did come
with an embroided blade in its hand
(but a man unyielding with his brothers by his side
as a legend he lives forever).

-Moonsorrow-

* * * * * *

BEYOND THE DARK SUN

Image Hosted by ImageShack.us


... For years I have traveled in coldness,
But my heart is warm as the darkened sun above me...
Nothing can never take away
What I've seen with these tired eyes

Face of the weeping night
And the shade of the fading light

The dawn will never rise again for my eyes
And I will never sleep again
I've lost my hope time after time
Cause the light has vanished from the sky

Now when the darkness has become part of me
I got to let my shadows free
Cause I never looked behind, I never tried to find
Something that could have made me one
Now when the sorrow has taken control of me
I got to let my shadows free
Cause I never looked behind, I never tried to find
Something that could have made me one
Something that I could reach the Sun

-Wintersun-

* * * * * *

HAPPY LITTLE BOOZER

Image Hosted by ImageShack.us

He sees himself as the saviour of the world
His will is strong and he's feeling good

Ive known him since the first taste of beer
I will meet him many times in a year

Happy little, Happy little, Happy little boozer...

He thinks he is the most famous guy
He smiles and laughs and he has a loud voice

He can be very nice he can be full of anger
He'll behave very well, right after misbehaving

- Korpiklaani -

* * * * * *

THE BARD'S SONG

Image Hosted by ImageShack.us


Now You all know
The bards and their songs
When hours have gone by
I'll close my eyes
In a world far away
We may meet again
But now hear my song
About the dawn of the night
Let's sing the bards' song

Tomorrow will take us away
Far from home
No one will ever know our names
But the bards' songs will remain
Tomorrow will take it away
The fear of today
It will be gone
Due to our magic songs

There's only one song
Left in my mind
Tales of a brave man
Who lived far from here
Now the bard songs are over
And it's time to leave
No one should ask You for the name Of the one
Who tells the story

Tomorrow will take us away
Far from home
No one will ever know our names
But the bards' songs will remain
Tomorrow all will be known
And You're not alone
So don't be afraid
In the dark and cold
'Cause the bards' songs will remain
They all will remain

In my thoughts and in my dreams
They're always in my mind
These songs of hobbits, dwarves and men
And elves
Come close Your eyes
You can see them, too…

- Blind Guardian -

Lucifer's Curse

24.10.2007., srijeda

Healing and return...

I odzvanjala je tako bitka u mojim ušima… bitka za čast… bitka za život. Za moj život. Šaputao je Vjetar na usnama Tišine koja me obuzimala… rekao mi je, Spavaj, sine moj… I tako je i bilo. Spavah na rukama od leda, u agoniji života. Jadno mi i ranjeno tijelo, spavalo je na postelji bijeloj… a duša mi je letjela do neba…
I dotaknuh zvijezde! Najsjajnije i najsvjetlije… najljepše… svoj cilj. U noći… u gluhoj doći gdje nema nikoga, na mračnom nebu uz mjesec snivah… svoj lijepi san… Mjesečevo tijelo jednako je blijedo bilo kao i moje… a toliko mekano kao oblak od satena, ukrašen snovima čovjeka. Čovjeka… Bićem koje se može nazvati čovjekom. Moje nade su tada… uz zvona crkvena ipak oživjela. Preda me… kročili su oni. Moji najljepši… moji najdraži… dijelovi mene kojima dajem dio svoga života, i davat ću im uvijek dio sebe.

Stajah na livadi. Čisti i blagi povjetarac opet je prohujao kroz mene… kroz moje tanke spavaće halje. Osjetih hladnoću i nemir… sna je nestalo… Iz daljine, duboko iz šume koja se protezala nasuprot mene, zemlja se zatresla. Muk i Tišina nestajali su u svojoj grozoti i ljepoti, nebo se smračilo, sivi oblaci ga prekriše…

A tada… oni su pojurili na svojim konjima… pored mene. Sa kopljima u ruci, s ponosom na licu, hrabrosti u srcu, s lukovima i strijelama na leđima, s mačevima i u oklopima… oni… svi oni bili su moji i ostali su moji… u mome srcu su nastali, kroz listove papira nastavit će živjeti. I gledah tako… kako prolaze pored mene. Svako lice okrenulo se prema meni. Svake oči pogledale su me barem jednom. I zelene… i crne… i plave… i zlatne… Svaki taj pogled taknuo mi je duh koji je i dalje spavao na mjesecu…

U trenu, pograbiše me snažne ruke jednoga oko struka i staviše me pred sebe. Srce mi je tuklo kao nikada, iz grudi moga duha htjelo je iskočiti! Sreća… tuga… neizvjesnost… što li me je prožimalo, objasniti ne znam… ali bilo je duboko, duboko poput prve spoznaje življenja. Ne trebah ni pitati kamo idu… ti ratnici, moji vitezovi… koje stvorih… ta poznata lica iz tame su izašla… da se bore za mene. Da… za mene. Za dijete puno želja. Za čovjeka koji želi još živjeti… Za onoga koji želi završiti ovu priču.

Svi stadoše na trenutak u isti tren osluškujući… Vjetar je šutio, Tišina mu nije dala da govori. Pred nama… bio je trnovit put i prostiralo se područje krvavocrvenog cvijeća… Glasovi su zapjevali duboko u mome sjećanju. Najavljivali su nešto… hoće li doći do buđenja..? Ili ću i dalje vječno snivati? …na postelji od leda? Hoću li s Đavlom dijeliti utrnule snove moje životne svijeće, ili ću pobijediti u ovom boju?

Slava bogovima poganskim! – zaoriše meni poznati glasovi… Oni podigoše u zrak svoja oružja… i tada… sklopih oči na prsima Crnog Viteza koji me vodio… jednim dijelom u smrt, drugim dijelom u život… i sklopih oči na prsima presvetog mi srebrnog mjeseca na noćnom nebu… i začuh glazbu i zvona i krik i plač i…

…nekoga kako zaziva moje ime.

Otvorih oči… a oko mene soba… hladna i mračna… ali osvanulo je i meni jutro. Ne znajući, uz rane na mome tijelu ipak… ipak je opstala osoba koja mora završiti ovu životnu priču…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo mene... najdraži moji... napokon se smiješim na kraju ove priče. Nadam se... da sam uspio opet s vama podijeliti dio spoznaje koje doživjeh dok spavah u dubokom snu, radi anestezije. Vidim... nekima iskreno nedostajah. Jako mi je drago radi toga, ipak ste se zaželjeli mojih priča, zar ne? Heh... ali evo... zahvaljujući svima vama i dobrim željama koje mi je Damian prenosio svakoga dana kada me posjećivao, ponovno se vratih za svoj tron (radna stolica i kompjuter)... ne pokušavajte saznati od čega bolovah... nećete saznati, jer bolovat ću cijeloga života. Ali to nije bitno. Kako jedna od mojih prijateljica kaže... Death and Healing... ide točno tim redom... Slava i vama... i bogovima poganskim!

- 19:19 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
"Sva četiri lica o meni i svim mojim svjetovima... Sva četiri lica koja pišu ove priče... Razum, ludost, dobro i zlo pišu u pričama ovim, govore o meni, bogove svoje slave, štuju duše mrtve, snove ostvaruju, neprijatelje ruše i ubijaju... u mraku svom, slaveći Tišinu svetu i Smrt.''

Image Hosted by ImageShack.us
O meni...
blog Layouts

blog Layouts


*************
Image Hosted by ImageShack.us
*************
Ime - Nemo (Horna)
Godine - ko da je važno, glavno da živim.
Spol - neodređeno
Grad - ... place do Osijeka
Ono što volim - ...glazbu za koju dušu dajem, tišinu, mrak, svoju samoću, sve što ima veze s nadnaravnim, nordijsku i slavensku mitologiju, vampirizam, romane i novele koje pišem iz nepoznatog razloga, posljednji blagoslov prije vječnog sna, svoju Tišinu i Vjetar... književnost i povijest, Gvozd.
Ono što ne volim - ...ljude koji krše obećanja, ljude općenito, narodnjake, cajkaroše koji vrijeđaju metal, kad se metalci međusobno oko mjuze i žanrova svađaju, sunce(na koje imam alergiju, pošto su mi zjenice osjetljive na svjetlost), ljude koji kopiraju druge jer su neoriginalni, školu i CRVE!!!-khmnamcor
Moje puste želje - ...pronaći osobu koja razumije zlo lice u meni, pobjeći u Finsku i skrasiti se, pjevati operu... ha hasmokin

Image Hosted by ImageShack.us


Bendovi koje slušam... ::
Norther - kad želim ubit nekog
Apocalyptica - kad se želim smiriti
Dimmu Borgir - obavezno prije spavanja
Nightwish - iako najviše cijenim Tarju a ne cijeli bend... jbg, kad je ženska talent!
Korpiklaani - kad se pije
Ensiferum - za inspiraciju
Moonsorrow - podsjeća me na jednog legu
Eternal Tears of Sorrow
Ancient Ceremony
Afterworld
Amon Amarth
Blind Guardian
Catamenia
Arkona (ruska)
Arkona (poljska)
Infernal Gates
Himinibjorg
Corpus Mortale
Aes Dana
Moonlight Agony
Wintersun
Faun
Besomar
Satyricon
Dub Buk
Ashen Light
Pagan Forest
Bathory
Borknagar
Evenfall
Ark
Grabak
Eternal Tears of Sorrow
Sirenia
Tristania
Dream Evil
Limbonic Art
Therion
Aegir
Anorexia Nervosa
Adagio
Behexen
Artrosis
Sabaton
Old Man's Child
Haggard
Obtest
In Flames
Helheim
Demoniac
Pagan Reign
Skyforger
Satarial
Elfsword
Ashes you leave
Shadow's Fall
Limbonic Art
Demons and Wizards
Galloglass
Immortal
Enslavement of Beauty
Stribog
Xandria
Moonspell
Drudkh
Burzum
Emperor
Cruachan
Folkearth
Belenos
Vader
Aborym
Simargal
Evol
Astaroth
Turisas
Cradle of Filth
Kalmah
Tyr
Helrit
Narsilion
1349
Amorphis

... i još mnogo drugih + staroslavenske, nordijske i irske pagan stvari....
...i naravno, promoviram jedan bend iz Bosne - MONUMENT i naravno SLAVOGORJE :D Ne izostavimo i klasičnu glazbu... ipak je to, kao i pagan mjuza temelj nekih pravaca u glazbi. :)

*************

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11

Ovo vam bjaše Petri Lindroos... tip koji pjeva i svira gitaru u
Northeru i kojeg ja naprosto obožavam... heheburninmad

*************

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Samo jednu rič imam za ženu koje je ovjekovila Nightwish i koju god da nađu u zamjenu... namcorAh ne... nonitko ne može zamijeniti Tarju Turunenthumbup. Definitivno, ona je još jedna osoba koja spada među moje Finske legende.smijeh

*************

A sada... naš najdraži... nikada zaboravljeni... neću ga ni imenovati... samo ću reći... da nije samo meni žao... već i mnogim ljudima... Zbog onoga što mu se dogodilo... Ali dok ga volimo... Živi u našim srcima. I ovo je posvećeno također, još jednoj osobi koju ja jako volim. heh... tko bi reko da i ja volit mogu, ali eto... dakle... On. naš neumrli koji živi svake godine... na Halloween.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*************

Ahm ahm... coolnajčudniji dosad, ali lik koji mi je JAKO prirasao srcudead, pa tako se i ženski dio mene opako pali na njegasmokin... Ne gledam glumca jbg, već lika kojeg glumi... Hehe... Ljudi moji, moj najdraži, a nadam se i nekima od vas da je zapeo za oko... Haldir o' Lorien... thumbup Hm hm... da objašnjavam il ne... bolje neću, iovako me smatrate čudakom tak dalud... Eto... Ugl, ne mog si pomoć, palim se na vilenjake party. ...jebozovan vilenjak, nema šta smijeh
Lothron lin lend naband... (ak vas zanima šta znači, učite vilenjački!) mah

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*************