Demiurg Mu Se Smije U Lice

petak, 07.07.2006.

Ovaj put........ma.....opet iz knjižnice



-Niko, jesi li visok?

-Ne znam draga djevo.


Eto. Ovaj me dubokoumni monolog natjerao da putem do knjižnice uspoređujem svoju visinu sa svim onim muškarcima koji su doživjeli maksimum svoje visine.

Rezultat:

Od 32 muškaraca koji su kraj mene prošli ili koje sam prošao (jer sam brže hodao), samo jedan je bio više visok nego ja.


- Eto, draga djevo, sad sama izvuci pouku.

(razgovor je, naravno, fiktivan)


slijedeće istraživanje će se bavit vizualnom metodom numeriranja i klasificiranja debelih i mršavih te njihovim odnosom (omjer, ne interakcija)



Budući da imam na sebi Led Zeppelin majicu (jer nisan naša nijednu drugu čistu majicu koju nisan nosija u zadnjih par dana), bratovu, koju ni on više ne nosi, mogu obilaziti kafiće gdje se skuplja 'rokija' i onda će me oni pitat šta najviše volin od njih i ja ću reći da najviše volin 'stervej i komjunikejšn brejkdavn i blek dog i oni će onda reć 'TO stari!' i ja ću onda po tko zna koji put se u sebi nasmijat jer to su ljudi koji slušaju njihove rokenrol stvari , umisto onih dobrih. stervej je odličan, da se razumimo, al mi je dopizdija. Žalosno je šta znan par ljudi koji znaju datume rođenja svih mjuzišna, datume rođenja njihove dice, imena, datume izlaska albuma, datume koncerata, datume nastanka pisama....žalosno....kakve to veze ima s glazbom....
Jesan li spomenija da ne slušam baš cepeline?
Nadam se da ću naletit na nekoga tko će se osjetit uvrijeđenim mojom majicom i nepoznavanjem datuma vezanih za zosu i ekipu.
Kao što se pažljivim iščitavanjem ovog teksta da primijetiti, ovaj je post čisto razgibavanje prstiju (pretežno desnih, desne ruke).

Opet sam poželio biti đedaj pa da mogu napravit puno vratolomija uz pomoć sile. I da mogu napravit mind trick pa da se ljudi osjećaju dobro.

Zamislite da đedaj stoji na golu neke reprezentacije.

(dajem vam prostora za zamišljanje)


Eto.
Opet malo primjedbi na ljudotinje.
Ulazi djevojčica, osmi razred, i nosi majicu 'marijuana' i sad.....Čemu??

Ako netko već nosi ime nečega što konzumira (iako daubtujem da ina djeva to konzumiše), zašto nitko ne nosi majice s natpisima JOGURT ili CIKLA. Ne vrijedi onaj Štos natpis na nekim majicama 'jedem luk'.

Zna li tko kako se zove onaj smrdljivi sir šta se ostavlja u nekoj pećini da istrune? Da, francuski je.

07.07.2006. u 10:34 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

01/07 (3)
12/06 (1)
11/06 (6)
10/06 (3)
09/06 (12)
08/06 (21)
07/06 (9)
06/06 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Potaknut dijalozima, unutarnjim previranjima te raznim supstancIJama, massivehead razvija tehniku pisanja u prvom, drugom i trećem licu, a napose impersonalno.