ovdje je sve slatko....=)

ponedjeljak, 31.07.2006.

EVO VAM 2 SLIKE

EVO VAM 2 SLIKE

- 22:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Druga slika je rihanna.bas je slatka

- 22:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

prva slika je shakira.slika je sa zadnjeg albuma

- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Mrzim ljude koji truju pse...

Mrzim ljude koji truju pse jer se to meni dogodilo....Jednog jutra sam ustala kao i obicno.Tek kad sam dosla kod mame rekla mi je da sa Sarom(pas) nesto nije dobro.Otrcala sam kod nje i nje mogla normalno disati.Susjeda mi je rekla da je jutros povracala i da joj stvarno nije dobro.Kao i uvjek moje oci su bile pune suza nadala sam se da Sara nece umrijeti.Nisam je vise mogla gledati kako pati pa sam rekla mami da nazove veterinara.Veterinar je rekao da ima neku operaciju pa nemoze doc.Ma kako bilo ja sam se nadala da Sara neumre.Bila je poznata jednom rijecu svi su je voljeli jer je stalno bila vani i negdje lutala.Dosla je noc a ja sam jos plakala.Mogu reci da se nisam vise naplakala od tada.Pogledala sam je zadnji puta i otisla spavat....Kad sam se probudila Sara je bila mrtva.Ja sam pocela opet plakati.Otkrila sam da je rjec o trovanju.Neko ju je otrovo a ko joj je to napravio da bog da i on tako umre kao ona jer je puno patila dok je umirala....To je sve za sada...







- 19:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Evo nesto jos slade....

Evo nesto sto mi je slatko.....!!!!!!!!!!!!DIMA BILAN!!!!!!!!!

- 19:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 30.07.2006.

Evo nesto sto mi je stvarno slatko...

Najslade na svjetu su mi stenci haskia.Bude im dlaka njezna,slatke sape,slatke sape....Jednostavno im nemogu odolit....Ja sam se u to i sama uvjerila..Kad sam ga dobila svaki dan sam ga mazila i cekala da zaspe pa da mogu otic inace bi cvilio.......a sad je izrastao u snaznog haskia.Prije su ljudi ubijali slabe haskie a ostavljali snaznije za vucu saonica..to je sve za sada......................

- 19:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovdje mozete sve nac.....=)

Linkovi

evo nesto o meni.....

  • IME:Marija
    PREZIME:nije bitno...
    GODINA:13god.
    SLUSAM:System of a down,pink,eminema,50 cent,Black eyed peas i mnoge druge da sad ne nabrajam,....
    NAJJELO:pizza
    NAJPRIJATELJICE/PRIJATELJI:ana-marija,josipa,dina,iva,lucija,maja i ja/Davor,Zvonimir,Domo i drugi...
    MRZIM:Glupe i umisljene ljude,lorenu i marinu!!!!!!!!!!!!
    TRENIRAM:tenis
    OPIS MENE:plavokosa,plavooka,1.63metara visoka,lijepa
    VOLIM:pse i druge zivotinje,decke.....
    to je sve za sada