Božićna

20 prosinac 2010

Smješim se dok mi tebi bježe misli
Osjećam tvoj dah i nježno toplo lice
I za malu želju kako bi se skupa stisli
Mrežom hvatam zvijezde padalice

Ispunjenje želja u crven ti papir zamatam
I poneko ljubavno slovo dajem sa darom
malecku još jednu padalicu hvatam
Da posipam poklončić njezinim žarom..

U osmijehu tvom čujem zvončiće
Pogledom tvojim ogrnem se cijeli
zaljubljeno srce tvoje ime kliče
Sretne ti blagdane svakim otkucajem želi...

Jednostavno bez daha..

17 prosinac 2010

Kakva je ova kratka priča o nama
ona je oduvijek svjetlost,ja sam znao bit tama..
Ona je zvijezda na širokim nebesima mojim
i samo me ona predivna smije zvati svojim..

U njenim plavim očima čista ljubav spava
ja se budim znajuć da ona je ona prava
I njeni su pogledi topli,plavi i bez greške
samo ona može olakšati moje dane teške..

Lagano me u zagrljaj skupi, svako moje zrnce
smiri moje nemirne leptiriće i one slatke trnce
Slatkim poljupcima svojim ispunjava moje biće
s njom u mislima baš svako mi jutro sviće..

I sve dok me voli ja sam prepun sreće
uvjeren da nitko me tako voljeti neće
Krenem u dane nove bez imalo straha
jer ona je ta što me ostavlja bez daha..


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>