Ti si moj san koji daje mi krila

25 kolovoz 2010

Da se dotaknem riječi koje gore u mraku
I prinesem usnama tvoj miris u zraku
Da se prepustim želji što vodi me k tebi
I čežnji za tobom koju nosim u sebi...

Da ti kažem kako srce moje tvojim se zove
Dok zvijezde prizivam od ljubavi ove
Da se privijem u tebe i u nježne oči tvoje
I poklonim ti dah i glasne otkucaje svoje..

Od straha se bojim i pjesme ne slušam
Dok pod plavim nebom tvoje usne kušam
Drhtim od sreće i tvoje strasne ljepote
Ne pamtim na svijetu tolike divote..

Savršenstvo si plaho u rukama mojim
I plamtim kad te u svoj zagrljaj spojim
Kad tvoja ruka moju ruku nježno dotakne
I tvoj mi poljubac tlo pod nogama pomakne..

Znadem da vječnost je s tobom premala
Moja ljubav u ovo slovo nikad ne bi stala
I poklanjam ti pjesmu ma kakva ona bila
Jer ti si moj san koji daje mi krila....

<< Arhiva >>