< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ovdje ćete upoznati mene i maria!!!roflyes
i..naravno.....moj način pisanja i kritiziranja.....yesbelj

Linkovi

MATEJ I DEJANpartylud
7.bparty
SILVIJAsretan
ANA I ELENAthumbup
MARIJArofl
HARRY POTTER BLOGcerekyesmah
SILVIJINI I MARIJINI AVATARIthumbupyesparty

nešto o meni

ime:martinayes
prezime:nije bitno
godine: 16thumbup
obitelj:mama, tata, sestre koje su se udale i
naravno ja!
volim:harry potter filmove i igrice,
nečake magdalenu i karla i
još puno toga
hobi:sviranje klavira i gitare te rolanje
ne volim: skoro sve što je vezano uz školu
slušam: pjesme
najbolja serija:house md.sretanyes
najbolji prijatelj:mislim da mario r.....yes
najbolja prijateljica: ima ih nekoliko i sve su mi one super i skoro najbolje, bangroflkissa ove ostale su samo schoolmatesrolleyes

ime:mario
prezime:nije bitno
godine: 15yes
obitelj: mama, tata i brat i ja...naravno...rofl
volim:harry potter filmove, igrice itd...
hobi:igranje kompjutera
ne volim:učiti
slušam:rock i countrysmokinthumbupnaughty
najbolja serija:---eek
najbolji prijatelj:toma erceg i alen malis hrvatska
najbolja prijateljica: martinayes
mislim da bi to bilo sve o meni!!!

Nas zivot Harryja Pottera

Nauciti carolije.
Ubiti Voldemorta.
Uništiti horkrukse.
Obavezno ici u skolu Hogwarts.
Biti u Gryffindoru.
Biti najdrazi fanovi Harryja Pottera.
Jer Voldemort je spreman ubiti nas.
Bas je fora Harry Potter skola.

 

[nedjelja][13.04.2008.]

i opet

hi, people!!!
ewo i mene napokon!
prije nekoliko dana je bilo jako napeto u školi. zapravo, nije bilo baš toliko napeto koliko uzbudljivo. uglavnom, radilo se o neugodnom sadržaju komentara jedne učenice o jednom nastavniku. prvo su kod ravnateljice pozvali vlasnicu bloga jer je taj komentar bio na njenom blogu, a ona ni kriva ni dužna. kada je ta učenica koja je to napisala vidjela da će biti svega, prijavila se sama da je to napisala. to je bilo jako hrabro od nje.
jučer je bilo all stars tu, kod nas u dvorani. ako još niste znali, ja sam u cobrama pa smo plesali. plesali smo čak slavnih 10 sekundi, nije moglo biti bolje. uletili-izletili, brzinom svijetlosti. tamo sam vidjela jednu, mislim da ide 3. ili 4. srednje, ako uopće ide u školu. mislim da je jednim dijelom ona, ili njezini "prijatelji" odgovorni za ono što se dogodilo prije, ne znam koliko točno. došlo mi je da ju ubijem, i nju i njezine "prijatelje", ali nadam se da neće nikada nikog ubiti jer _ _ _ _ _ sigurno ne želi da njegovi prijatelji postanu ubojice, pogotovo ne zbog njega. e, da. danas sam bila kod njega s ivom.
mislim da bi ovo bilo dosta. hvala na komentarima!!!
bye-bye!!!



[ 28 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][01.04.2008.]

SRETAN USKRS(i još puuuno toga)

bili su praznici, ali nažalost su prošli. Bio je Uskrs, a moja jedina, najveća i nemoguča želja se nije ostvarila. nije ni čudo. za takvu želju potrebna je Božja pomoć.
nažalost, škola je počela i sve je opet loše. jučer je bio roditeljski sastanak za kod ćemo ić na more. mama mi je rekla da sam se pokvarila ali ne znam u čemu. danas sam dobila dvije 5 iz kemije. super.
Ljudi moji, znate li vi da su, jer je u Švicarsakoj bila blaga zima, ljudi posadili drvo špageta i berba je bila dobra jer je zima bila blaga.
ako ste povjerovali, žao mi je, ipak je danas 1. APRIL, he-he-he-he-he! moram vas malo zekat.
ewo vam jedne igrice:





bye-bye!!!!!



[ 40 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.