< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ovdje ćete upoznati mene i maria!!!roflyes
i..naravno.....moj način pisanja i kritiziranja.....yesbelj

Linkovi

MATEJ I DEJANpartylud
7.bparty
SILVIJAsretan
ANA I ELENAthumbup
MARIJArofl
HARRY POTTER BLOGcerekyesmah
SILVIJINI I MARIJINI AVATARIthumbupyesparty

nešto o meni

ime:martinayes
prezime:nije bitno
godine: 16thumbup
obitelj:mama, tata, sestre koje su se udale i
naravno ja!
volim:harry potter filmove i igrice,
nečake magdalenu i karla i
još puno toga
hobi:sviranje klavira i gitare te rolanje
ne volim: skoro sve što je vezano uz školu
slušam: pjesme
najbolja serija:house md.sretanyes
najbolji prijatelj:mislim da mario r.....yes
najbolja prijateljica: ima ih nekoliko i sve su mi one super i skoro najbolje, bangroflkissa ove ostale su samo schoolmatesrolleyes

ime:mario
prezime:nije bitno
godine: 15yes
obitelj: mama, tata i brat i ja...naravno...rofl
volim:harry potter filmove, igrice itd...
hobi:igranje kompjutera
ne volim:učiti
slušam:rock i countrysmokinthumbupnaughty
najbolja serija:---eek
najbolji prijatelj:toma erceg i alen malis hrvatska
najbolja prijateljica: martinayes
mislim da bi to bilo sve o meni!!!

Nas zivot Harryja Pottera

Nauciti carolije.
Ubiti Voldemorta.
Uništiti horkrukse.
Obavezno ici u skolu Hogwarts.
Biti u Gryffindoru.
Biti najdrazi fanovi Harryja Pottera.
Jer Voldemort je spreman ubiti nas.
Bas je fora Harry Potter skola.

 

[petak][30.11.2007.]

nema naslova, gle, ipak ga ima

hi, people!!!smokinpartythumbup
evo i mene, pa di ste vi meni. ne ostavljate baš komentare, a?,a?
joj, kod mene su neki gosti, a ni ne poznam ih. jednino znam da se jedna zove JOVANKA, kojeg li imena. normalno, otišla sam ih pozdravit i pružit im ruku. kad je mama rekla JOVANKA, ja sam se opalila smijat rofl iz sveg glasa najtiše što sam mogla. ipak je orila cijela kuća. ona me samo pogledalaeek pa joj je mama morala objašnjavat da tako zovemo jolankinu unuku( Ivana, sorry). još su tu pa sad iskorištavam priliku da napišem novi post.
evo ima i nekih novosti iz svijeta školeburninmad.
pisali smo kontrolni iz matematike burninmad, diktat iz njemačkog mad i da dalje ne nabrajam. zapravo, to i je sve, no dobro.
mama mi je danas kupila bijelu majicu za priredbu za Božić, lijepa je, mislim da takvu neku sličnu imaju marina i marija.
bila je danas i zajednička proba sa zborom. vlado i ja smo svirali. on gitaru, ja sintisajzer. zajedno smo jači i idemo dalje uz HDZ. ha-ha-ha, šala malazujorofl.
mislim da sam već dost pisala. u nedjelju je prvi Advent pa smo Kristina i Ja pravile vijenac za vrata i za stol.
mislim da će ovi gosti ostat do kaaaaaaaaaaasno navečerblablaheadbangmadpuknucu. ne podnosim nepozvane goste, ili one koji se nisu najavili.
jučer nisam ništa jela. osim 2 kapučina, 1 čaja i jabuke. danas sam napokon u školi pojela pecivo. više nisam mogla izdržat, zapravo, izdržala bih ja da mi ivana nije prigovarala, no dobro.
mislim da sam vće stvarno dost napisala pa bye-bye peoplemahwavecerekkisscerekwavemah!!!!!!!!!!



[ 43 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][27.11.2007.]

ništ posebno

ewo pišem tek tolko da pišem.
u petak smo radili neki plakat o ovisnostima.
žuri mi se.
ne da mi se pisati.
evo pisali smo diktat i engleskog. dado mi je ispravljo i sve mi je krivo ispravio pa bi po njegovom dobila3burninmadheadbangburninmad. hvala Bogu, učiteljica je ispravljala poslije njega pa sam dobila 4smokin. odlično. pod matematikom sam pokazivala neki svoj rad u power pointu. dobila sam valjda 5. evo sad je vjeroučitelj gledo šta radimo i reko da će u zbornici pogledat šta smo pisali. možete slobodno jer na mom blogu nećete naći ama baš nikakvih prostota jer ja ne psujem. he-he-he! ne možete me ni za šta optužit.
dosta o ovom.
ne da mi se više pisat.
OSTAVLJAJTE KOMENTARE!!!!!!!!!
bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 21 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][21.11.2007.]

ivanin pad

danas je bilo stvarno zastrašujuće.
ivana metić iz 8a je pala u nesvijest i još udarila glavom o štok vrata. nastavnik Tresk nam je reko kako je sve to bilo. mi smo imali engleski kad se to dogodilo, a oni su imali hrvatski u hrvatskom 2. mi smo sve čuli, ali nismo baš vidjeli, nismo znali o kom se radi ni što se dogodilo. nastavnica je bila izvan sebe, a ostali nastavnici su svi trčali po pomoć. nastavnik tresk je reko da je bila blijeda kao krpa i da su mislili da je mrtva jer se nije odazivala na pozive i strašno je izgledala. evo, ivana, znam da ovo nećeš čitati, ali želim da brzo ozdraviš i već sutra budeš u školi.
dobro, dosta o ovome, već sam se naježila. možda zato što sjedim u hladnoj sobi, a možda i od ovog što sam pisala.
jučer me nastavnik pito povijest. moram priznat da me iznenadio, ali i ja sam sama sebe jer nisam ništ učila, skoro sve sam znala i još sam dobila 2 petice. u cijelom danu sveukupno 5 petica. to se zove uspjeh.
sad sam skidala nešt o drogama za kemiju ili neki drugi predmet.
zadnji sat smo imali dodatnu iz kemije i kuć smo išli s nastavnikom. zapravo, išli smo izanjega, a ana ga je bome dobro izgrudala. elena je samo par puta bacila grudu, silvija jednom pa je promašila i ja tako isto. marina i marija su bile u trgovini pa su to propustile. ana ga je ispitala i koliko je visok, koji broj patika nosi i još puuuuuno toga.
uf, sad sam već stvarno puno napisala pa pozz i bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!!!



[ 28 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][20.11.2007.]

naslov je zaboravljen

evo i mene.
jučer je ana malo odgovarala nastavnici iz hrvatskog. ana, s.... t. č...!
sad mi je elena pokazala neke slike. tad je situacija bila puuuuuuno bolja. ne znate što to znači? nikada i nećete. ja znam, a to je sasvim dovoljno.
pišem gluposti, zar ne?
nemama ideje.
ostavljajte komentare.
ne da mi se više pisat niti trošit školske novce.
bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 16 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][18.11.2007.]

bla-bla-bla

bok!!!
evo, sad sam skidala papire za vjeronaučnu pa sam se odlučila napisat novi post.
hvala vam što ste ostavljale komentare.
skoro sam 2 sata sad prčkala po printeru jer se nešt strgalo pa sam ga sad uspjela napravit. hvala bogu.
nisam još ništ čitala petu knjigu Harry Pottera. zamjenili smo se mario i ja. ja njemu sedmu, on meni petu. ni sama ne znam kak sam na to pristala...
mislim da mi je dizajn malo bolji nego onaj harry potter, jel da?
evo moram ić.
bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][17.11.2007.]

nama naslova

danas je subota.
sinoć sam zaspala oko ponoć, a probudila sam se u 8 sati. nešt mi skroz sad poscrtava riječi. pročitala sam knjigu Harry Potter i Darovi Smrti još u četvrtak ujutro oko 11h i 10 minuta. sinoć sam malo prolistala knjigu Lude zabave Čarobnice Lili i našla sam kako napravit čarobni plašt i šešir. to će mi mama za maškare napravit, ali će malo izmjenit jer moraju doć rukavi i znak za Gryffindor. prije pam minuta sam bila na nekoj stranici gdje se može naručit pravi kostim za Harry Pottera i kravata, šal, čarape. štapić i još puuuuuno toga. mama me zove pa moram ić i pozdravmahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 8 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][13.11.2007.]

stvarno nemam ideje za naslov

bok, ljudi!!!
evo pišem novi post! u ponedjeljak smo pisali kontrolni iz ej i ja sam dobila 5.
neda mi se više pisat. ostavljajte komentare. nema ništ novo. cijepimo se u ponedjeljk protiv tuberkuloze. mislim da to jako boli. tak su bar rekli ovi stariji.
u četvrtak neke cure iz razreda idu na školski turnir iz košarke. sutra idem kod doktora i preksutra isto. nemam više volje za pisanje. zbogom i bye-bye!!!!!mahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][11.11.2007.]

novi post

evo i mene, ljudi.
zar niste visjeli da je i mario napokon napisao njegov prvi post. ostavljajte komentare. šta vam je. pa još nema niti jedan kod marievog posta.
malo se uživio u knjigu.
sad moram ušit tehnički, sutra pišemo kontrolni. to nije sve. pišemo i iz hrvatskog i iz engleskog. malo previše. još u utorak pišem kemiju, a mi, koji idemo na informatiku, učiteljica nas preispituje kako se snalazimo u programima.
čujem da će engleski bit težak i to još će bit u simpl past tensu. prema meni, to je najteži oblik, zasad.
da, mario, imam još oko 200 i nešt stranica do kraja sedme knjige. pa i ti napreduješ. dok ja nisam kupila sedmu, ti nisi ni baš puno čito petu, jel da. e, da! Dobby je ubijen. znaš, to ti je onaj kućni vilenjak iz drugog dijela. Harryju je puko štapić pa sad koristi, neš vjerovat, malfoyev, dracov malfoyev.
e, ljudi, vi stvarno najobićniji bezjaci,tj. bezjaci kao i mi, to vam je bilo ovo gore samo za maria i sve one koji se domekle razumijeu u Harryja Pottera i magiju. bilo je danas na, sad to neću dobro napisat, ekskluzivu o snimanju 6 harry potter filma.
to bi bilo sve za danas i post mi je već stvarno jako dugačak. zbogom i bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!!



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][10.11.2007.]

Zivot Harryja Pottera

Dobro vece kaj se pece. Bok Martina sta radis ja upravo pisem post. U knjizi Harry Potter sam na 695. str. imam jos samo 100 str. za procitat. A ti bubam da imas dvjesto i nest neznam tocno. Tipke su mi pobrkane pa ne mogu pisat bolje. U knjizi tek sad pocinje avantura zanimljivo zar ne cool. Ne mogu puno pisat jer za koju minutu mi dolazi kum Sirius Black. E da sad sam se sjetio sutra imamo zavrsni ispit travarstva i oklumencije. Upomoc Sirius mi je pred vratima upravo ima noz i vilicu aaaaaaahhhh. njami sirius je velika ubojica nije me jos ubio ljudi ja sam ziv, nadam se da sam puno piso.



[ 11 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][06.11.2007.]

imformatika

sad sam bila objavila post ali ga izgleda nisam objavila. nema ništ posebno. neki su dobili ocjene iz matematike. i ti loše ocijene. nema ništ posebno i ne da mi se pisat puna po bye-byemahwavecerekkisscerekwavemah!!!



[ 16 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.