nedjelja, 13.08.2006.

Glad

when we roll, we roll big

Tri mjeseca pauze. Dovoljno. (A i sam sam kriv kad sam nasjeo na ovaj trik od 50 komentara. Da bi trik bio bolniji, zadnji metak je moj.)
O čemu se radi? Ima jedna trenutno najveća glupost o kojoj se uopće priča u advertising svijetu (to je onaj isti svijet gdje su žene predatori, a muškarci nose bokserice sa cvjetnim uzorcima.)

The Agencija

Vrlo cijenjena «high-profile» online advertising agencija što je dosta duži opis od onoga što im piše na vizitkama – agency.com - je stvorila viralnu splačinu koja je naišla na začuđujuću reakciju. Radi se o spotu koji prikazuje kreativu agencije u pripremi za pitch svima nama najpoznatijeg sandwich branda. AdAge je taj pseudofenomen briljantno opisao – Foolish or Brilliant? - a osvrta ima na sve strane. (AdFreak...)

Ono što je očigledno…
Kreativna ekipa je htjela napraviti viralni videoklip o svojem pitchu za Subway postavivši ga na superpopularan YouTube. Podgrijali vatricu i da vidimo što smo skuhali. Inače, spot bi na najpozitivniji mogući način okarakterizirao – simpatičnim. Iako je, zapravo, jednostavno dosadan. Iako, čini mi se da je u ovoj priči viralna samo pojava tupih pogleda nakon odgledanog klipa. No, gledajmo ga kroz pozitivnu prizmu. Simpatičan je i mladim kreativcima ukazuje kako je rad u reklamnim agencijama uzbudljiv i zanimljiv posao. Sama činjenica da je spot stvorila velika agencija, nazvala ga viralnim, a da je lagano patetičan – je, zapravo, vrlo zanimljiva. Upravo ga ta karakteristika čini viralnim. Dok svi stvaraju zanimljivo, duhovito i drugačije, agency objavi tešku dosadu koja navuče svu pozornost na sebe.
Konkurenti su ga, naravno, instant popljuvali. Ali o njima se ne priča. Priča se o jednoj simpatičnoj veseloj (bedastoj) družini koja posluje na 2 kontinenta.

Kako se trend oglašavanja razvija - čini mi se da je ključ jednostavan - izazvati WTF efekt. Bez obzira na sredstvo.

U klipu se spomene slogan. Već su izbacili i majicu s njim. «When we roll, we roll big»?
Čujem negdje u pozadini reggae ritam…


- 20:57 - Komentari/Dodatak (20) - Link