travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

ak saka budala ima bloga, imam ga i ja




moj banner:
Image Hosted by ImageShack.us



U kod jednom kliknete lijevom tipkom miša, potom ctrl+a (označi sve), a zatim ctrl+c (kopiraj) i pejstate (zalijepite) u u neki box!

Linkovi

Bađo
Goso
Marčo
Matijac
Lesar
Zvonarek
Penić
Jurjević
Palašek
Emil
Mato
Valjak (Dodo)
Benko
Franka
istina s greškom
Antidrot
Lamphet
Šopar
Čička
Glumac
moja sestra
Sara
blog za komentare

Free Web Counter

hit Counter














nedjelja, 23.04.2006.

23.04.2006.

Glupi Glumac se mora vučiti pa nebre dojti na probu jer mu stara neda ve sam kod Lesara i pišem ovaj post ive bum probal deti nekšu slikuFree Image Hosting at www.ImageShack.usovo sam ja za bubnjevima starima ve imam nove

- 15:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #


petak, 21.04.2006.

Bok!

Bok ja sam Markec. Svako ima bloga pa sam ga i ja otprl. Sviram bubnjeve v bendu ANTIDROT party i na tom blogu si morete skinuti naše pjesme. Del bum spota za kraj. Još nekaj za moju sestru: skini mi spotove od mudvayn-a! Đenja!wavemah

Slipknot Lyrics
Slipknot Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com

- 18:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.