srijeda, 23.10.2024.

Ja i radim:)))

Da ne bi neki pomislili da ne radim:)))

Cvjetaju ruže, buhač, rastu paprike.....


ru-a

IMG-20241022-001524

IMG-20241022-001715

Gredice treba najprije raskopati, odstraniti pirnicu, usitniti, dodati zemlju, humus, posijati....

IMG-20241019-172147

IMG-20241019-191614

Nešto već i raste. Jagode, salata.....


IMG-20241019-171814

IMG-20241019-191524-1


Danas sijem špinat......

- 09:42 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 22.10.2024.

Anketuša

Doista molim da mi netko tko radi i na kompu i na mobitelu napiše vidi li na kompu ovo:

IMG-20241022-091011

ili ovo:

1000031278


Postoji mogućnost da moj komp nije u redu iako plaćam antivirusni program....

- 10:13 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 11.10.2024.

Mali Ivica u školi nekad i sad

AI-KOLA


Nekad
( nema mobitela, psihologa, e dnevnika, izostanaka koje potpisuju roditelji i svih čudesa iz budućnosti )

Mali je Ivica krenuo u školu. Jedva je dočekao da izađe iz kuće. Dosta mu je nadrkane mame i nadrkanog tate. Ide u razred gdje u miru može maltretirati klince i klinke u razredu. Plan je pripremljen. Malo će zavući ruke u gaće, pa će dirati koga stigne po licu. Pipati ih za guze i cice. Srediti će on i učiteljicu. Zadnji se put zaključala sa njima u razred kad je morao izaći do WC-a, pa ga nisu pustili ući. Ipak je on samo devetogodišnje dijete. I ima pravo na školovanje jer razumije on nastavni proces.

Sav oran za nova maltretiranja ulazi u razred. Sve ide ustaljenim rasporedom. Pipka, štipa, cice i guze dira. Učiteljica ga poziva pred ploču. Misli u sebi kako bi mogao malo i učiteljicu gnjaviti. Nije ni osjetio kad mu se iza leđa prišuljalo neko stvorenje, prije nego je i počeo maltretiranje učiteljice. Netko mu je strgnuo hlače i gaće ispod koljena. Zgrabilo ga i okrenulo ga sa ono malo sirotinje prema ostalim učenicima. Krajičkom oka vidi Maricu koja se usudila izvrgnuti ga ruglu pred cijelim razredom. Suze naviru u potocima. Nekako je uspio navući gaće i hlače i izjurio je iz razreda.

Učiteljica je pojurila za njim, ali je on trčao brže od bilo kojeg osvajača olimpijske zlatne medalje. Vratila se do tajništva da nazove oca djeteta. Sva sreća pa ga je dobila na telefon u poduzeću da ga obavijesti o događaju.
Ivica nije odmah krenuo kući, tumarao je gradom. Morao je spremiti priču za oca. Učiteljica ga je sigurno nazvala i rekla mu što se dogodilo. Priča mu nije ni trebala. Popio je takve batine da ga sve boli. Svi pokušaji majke da ga obrani, padali su na neplodno tlo. Jedva je uspio nagovoriti roditelje da ga premjeste u drugu školu. Svaki put kad je u novoj školi i razredu pomislio da bi se mogao ponašati kao prije, pred oči mu je iskočila goropadna Marica.

I problem bi riješen.....

Danas
( mobitele imaju svi - učitelji i učenici i u razredu za vrijeme nastave, psiholozi, liječnici, radnici čistoće....i staro i mlado ima mreže i internet. Informacija krene i stigne dok trepneš...)

Ivica je spreman za novu školu i novi razred. Iz prethodne je premješten jer mu je ponašanje bilo nerimjereno. Čak su se zbog njegovog ponašanja svi učenici ispisali iz prethodnog razreda i škole. Ništa ne poduzimaju ni psiholozi, ni institucije, ni ministar. Čekaju da se problem riješi sam od sebe. Ipak je to devetogodišnje dijete. U novoj školi ( treća u nizu ) ponovo isto ponašanje. Zavlači ruke u gaće pa dira djevojčice po licu, štipa i maltretira koga stigne, uz dodatnu mogućnost slikanja najnovijom verzijom mobitela. Pa se ostalim učenicima može izrugivati i putem društvenih mreža. Postoji samo vještačenje - privatno koje je platio otac. Za sve moguće probleme unajmio je i najpoznatiju odvjetnicu u hrvata. Ako je obranila djelomično Sanadera, valjda će i njegovo devetogodišnje dijete. Nijedna institucija svo ovo vrijeme nije našla potrebnim vještačenje toga djeteta kako bi se utvrdio uzrok nedopustivog ponašanja djeteta koji u potpunosti shvaća nastavni proces. I umjesto da mu to shvaćanje nastavnog procesa bude otegotna okolnost ( razumno je očekivati da razumije i kakvo je primjereno ponašanje prema učiteljici i ostalim učenicima ), za problematično je dijete to olakotna okolnost. Ministar dodjeljuje pomoćnika u nastavi, ostaloj djeci psihologa. Nakon što mu se dodjeljuje i drugi pomoćnik u nastavi, ostali roditelji pristaju da se i njihova djeca vrate na nastavu.

Ministar i pravobraniteljica smatraju da su riješili problem. Za propuste nitko neće odgovarati, vještačenja i dalje neće biti, pitanje je samo koliko će tom djetetu u konačnici biti potrebno pomoćnika u nastavi da bi ostala djeca bila pošteđena čak i seksualnog uznemiravanja. A devet im je godina tek.

Sa dječakom nešto nije u redu. Uzrok moraju pronaći stručnjaci. i pomoći djetetu. Ako je djetetu potrebno liječenje, neće ga dobiti u razredu, koliko god pomoćnika u nastavi imao. Rješenje sigurno postoji. Možda za svu djecu, možda samo za svu ostalu djecu koja imaju pravo da pohađaju nastavu bez maltretiranja bilo koga, pa makar to bilo i devetogodišnje dijete. I možda bi rješenje bilo da dječak pohađa nastavu on line, dok stručnjaci ne utvrde što su odavno trebali utvrditi. Pomoćnika u nastavi mu se može ostaviti da bude sa njim u posebnoj prostoriji u školi da ga kontrolira prati li nastavu on line. Povremeno ga vratiti u razred i kod ponavljanja neprimjerenog ponašanja, opet ga vratiti na on line.




- 09:55 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram