srijeda, 23.06.2021.

Držim se....

Vrijeme je ljiljana. Narančaste smo jedva iskopale ja i Lucija kod magaraca u ožujku i već cvjetaju...







Dobila sam na poklon novu igračku. Sada rajčice povežem dok kažeš keks...



Što i nije zanemarivo na danas gotovo ugodnih +38 u plasteniku...



Dobro dođu i goji bobice...



I Aloe Vera ( medicinska ) cvjeta...



Moje ptičice uvijek mogu računati na mene. Kruha im ne manjka....



Eto....

- 02:39 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 15.06.2021.

Nije lako sa budalama

Prošle godine u ovo vrijeme suša, vjetar...jedan brat pali travu na nasipu. Vatra pobjegla. Došli vatrogasci. Ove godine opet suša, opet vjetar...drugi brat pali travu na nasipu ispod kuće. Nasip uređen doista lijepo od Hrvatskih voda. Vatra pobjegla. Došla dvoja vatrogasna kola, policija, hitna.... Nadam se da će se sljedećih par godina bojati i šteriku upaliti....



Stigla moja seka:)))







Rajčice rastu....





Verbena....



Eto...

- 06:53 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

petak, 11.06.2021.

Još da padne kiša

I dok mnogi već beru plodove u svojim vrtovima, ja čekam kišu da malo natopi žednu zemlju da se može frezati. Sad je bar trava pokošena...



Kako vani još ne mogu saditi, na red je došao obračun sa travom u gornjem dijelu plastenika. Stigla je i sestra pa je neprijatelj lakše svladan....



Napokon mogu disati i datura i goji...





Vani imam rezervar na koji sam odložila jednu mrežu koju nisam koristila. Sad su ih osvojili pasiflora i ruža penjačica. Bit će i tu posla...





Cvjetnih radosti u izobilju....









Ne fali ni žaba spremnih za poziranje...



Danas moram po nove čizme. Ove će postati dom nekom cvijetu...



Eto...

- 03:45 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 04.06.2021.

Valcer po bari

Moj lopoč je sa malim zakašnjenjem započeo valcer po bari. Uskoro će sva površina biti prekrivena listovima na kojima odmaraju i žabe i kornjače i predivnim cvjetovima....



Na svakom kantunu nešto cvjeta: ruže, makovi i roza i narančasti i svih nijansi crvene....srebrna trava je procvjetala i ukrasila se malim žutim kuglicama....









I tako...

- 05:24 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram