srijeda, 23.12.2020.

Ima i radosti

Od prijateljice Lucije dobila sam prekrasan poklon za koji nije morala u neki centar već u prirodu koju obje volimo i pazimo.



Ni pšenica mi nije poput onih u trgovinama, ali je moja - posijana na svetu Luciju.



Tiramisu je gotov. Nema u šta ga nisam uvalila ove godine. Čak i u kristal zbog @luki2. Samo je za posipati kakaom. Kiflice i čupavce noćas.





Kući sam iz plastenika donijela limun Ponderosa da se ne smrzne jer je mali. Cvjetovi su veliki, prekrasni. Plodovi su ogromni. I njega mi je lani poklonila Lucija.

Dva u velikim vazama ostali su u plasteniku.











- 15:42 -

Komentari (45) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.12.2020.

Promjena

Uvijek sam kitila veliko božićno drvce. Ove sam godine kupila dvije sadnice Picea glauca "Perfecta' (tako piše).



Stari ukrasi malo su preveliki za sada. Nadam se da ću ih gledati kako rastu, pa će i veći ukrasi opet poslužiti svrsi.



Nije bilo druge nego konac, perlice i kačkalicu u ruke da bi napravila nove ukrase.



Za sada to izgleda ovako, ali nisam gotova. Još im nisam ni mjesto odredila. Čišćenje stana još nije gotovo.


Evo sam okitila i ovaj drugi pa ga stavljam u post da mi ne zamjeri. Ukrasi malo preveliki, ali izdržati će .



- 03:25 -

Komentari (34) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.12.2020.

Jučer u plasteniku

U plasteniku i oko njega još tragovi proljeća. Biljke cvjetaju i vani :







I unutar plastenika. U plasteniku nemam grijanja, zbog bure je stalno do pola otvoren kako bi vjetar na jednu stranu ušao, na drugu izašao. Temperatura je uvijek par stepeni viša nego vani. Prkos prkosi zimi, baš kao i ruža datura, buhač, kamilica, paprike...












Bilo bi i moguće i lijepo da ima više empatije i da se i lju dima kojima je potrebno stvore bolji uvjeti da cvjetaju ( bolje žive ).

- 10:53 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 05.12.2020.

Pepino

Jučer sam slikala prvi plod pepina.
Mislim da još nije sazrio, pa sam ga još pustila na stabljici. Tri su mi godine trebale da dođem do tog jednog ploda. Ju



A da ne mislite da sam stalno na blogu, moji danas imaju doma pečen kruh.



- 13:58 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 01.12.2020.

Toplina


Teška godina na izmaku. Možda najteža. A opet - u toplom sam. Mnogima je teže nego meni. Mnogima je hladno. Nekima u stanu, nekima na ulici jer stana nemaju. Mnogi su gladni.
Sabornica danas - gotovo prazna. Grijana. U saborskom restoranu i jela i pića u izobilju. Za male novce.

Osjete li bar ponekad sram zbog činjenja i nečinjenja?

- 12:04 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram