Fr!K!Nj€ !N łoV€ (W€ ł¤V€ U TOSHE)

subota, 10.11.2007.

Yo....evo i mene....

Pa ovako evo i mene nakon duuuuuuuuuuuuuugo vremena,ponovo imam net pa cu sada cesce pisati......moram jer ce ma Marisha ubiti....
Kod mene je sve ok.....osim sto sam opet bolesna pa ne idem u skolu,ali to iskoriste neki ljudi pa onda seru neke gluposti koje ja uopce nisam rekla kako bi opravdali sebe...koji dvolicni ocajnici...ah..kako je svijet okrutan....nekim ljudima pruziz ruku pomirenja ali oni i dalje ti zabijaju noz u leda...pa se onda cude kad ih ne sljivis 2%...eh...kakvih sve frikova ima....ali dobro uopce mi se neda razmisljati o tim ljudima jer nisu toga vrijedni...,pa evo proslo je vec 2 tjedna od kada nam je TOSHE poginuo i ja jos uvijek ne mogu vjerovati u to....svaki dan se nadam da ce netko reci da je moj Angel jos ziv i da ce ubrzo neki koncert na kojem cemo Marisha i ja biti u prvom redu i pjevat sve bas sve pjesme....ali samo se nazalost nadam...mislim da se nikada u potpunosti necu pomiriti s tom cinjenicom da njega vise nema....jer je to totalno glupo....on je bio jednostavno osoba koju si morao voljeti....zato TE SAKAM TODORE 4ever.....evo to je to.....citamo se ubrzo....e da i za kraj VEEEEELLLLIIIKKKKKIIII pOOOOOOOZZZZZ Marishi,Vivi i jednom maleckom...kissich....curke vidimo se....DAISYCH......

- 16:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.