da je tuga snjeg da se do jutra otopi

20 kolovoz 2016

kazu najgore jje kad potrosis godine
na pogresne osobe,,,,pricas a ne cuje ti se glas,,,,
shvatis da dalje nemozes ,,,,,ali opet ulazes napor zelis,,,,
ali povratka nema i shvatis da nazad ne zelis,,,,
a naprijjed shvatis da nemas kome,,,
kako jjje stvarno glupavo mislit
da te netko moze voljjeti vjecno,,,,
neznam sta sam ocekivala da cu biti ljubljjena zauvijek,,,,
biti princeza necijih snova davno odsanjanih ,,,,,
nemam jja vise snove da cu se uz tebe probuditi,,,
da me grije tvoja toplina,,,da sanjati tebe,,,,,
sad imam samo da voljela sam te,,,,,
i neznam koga sad ljjubis i drago mi zbog tebe,,,,
ali znam kome ces nedostajati ljjepi moj angele

nedostajes mi

17 kolovoz 2016

.......
Ne plači mati kad ponoć zakuca
Kad ti na vrata netko pokuca
Ne otvaraj...to sam samo ja.....
treba mi zagrljjaj ......neznam kako dalje
daj mi dodir......volim teee.....

jednom cu opet doci al molim te
ne zovi me ne jos........
ne otvaraj vrata....
molim te i ako mi jako jjako nedostajes......

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>