dovidjenja........

22 prosinac 2015

SRETAN BOZIC I NOVA GODINA OD SRCA SVIM LJUDIMA DOBRE VOLJE,PUNO ZDRAVLJA SRECE I OSMJEHA,CUVALI VAS ANGELI CUVARI LJEPI POZDRAV I SVAKO DOBRO VAM ZELIM ,AKO STE I TUZNI SVE CE PROCI AKO STE I USAMLJENI UVIK NETKO TAJNO MISLI NA NEKOGA,NEMOJTE PLAKATI NEMA LJEKA SVEJEDNO,BUDITE PONOSNI I PRKOSNI U INAT DRUGIMA
OPROSTITE AKO STE U SVADJI
NIKAD NIJE KASNO OPROST DATI ILI TRAZIT GA,NEKI BI SVE DALI DA MOGU RECI NEKOME ZAO MI JE.....DRAGI MOJI KAD BI SVI BILI SVECI TKO BI BILI GRESNICI........
ZEEEEELIMM SVIMAAA PUNOOO POZZZZ



Image and video hosting by TinyPic

golub

Dolazi on da radujmo se svi,da pokloni ljubav da u srcu tuga nestane da raduju se svi ko ja i ti,
Nismo mi angeli ali nismo ni grjesnici jer voljeti znamo ,i ako nije po taktu jos uvijek ljubim te u afektu,ukrala sam goluba a kradljivica nisam ,bar ti to najbolje znas,molim te golube leti leti visoko do sunca uzmi iskru topline i pokupi komadic stakla i poleti daleko ,cuvaj se sokola da ti krila ne osteti,odnesi i krilom ga pomiluj ali njezno dahom svilenih maramica ,na dlan spusti tracak sunca da u svjetlu vidi odraz moj,da ga moje oci vide.
Gledaj moje oci uvik ce biti tvoje oci topline...
Znat ces kojim putem krenuti,jer krenut se mora spremit kufere i na stari tavan u kut pospremit.
Kazu i u starackom domu ako zvjezde zapisale.

R.I.P crvena ruza za moju najbolju baku jagu

12 prosinac 2015

UZ STARINSKI KREVET SUTRA CU ZAPALIT SVIJEĆU
ZA BAKINU DUŠU KOJU GOSPOD UZE
POMISAO NA NJU U GRLU GUSENJE
SUZA SAMA KRECE NE PITA DAL ZELIM PLAKATI
SJETIM SE NASIH DRUZENJA SMJEHA I PONEKE LJUTNJE,NEMOGU ZAMISLIT DA TE USKORO MORAM PUSTIT,ZNAM DA SI ME VOLJELA ,A TEK JA TEBE BILA SI MOJA SVETICA ZASTITNICA
KAD SAM TE VIDJELA PRIJE PAR MJESECI PITALA SI KAD CES MI OPET DOCI,DOCI CU TI MOJA BAKO
DOVESTI CU SA SOBOM MALJOG KAKO BI TI REKLA,DONEST CU TI NAJCRVENIJU RUZU JER SI VOLJELA IH,JOS TE NISAM NI ODPRATILA NA VJECNI POCINAK,A TAKO MI FALIS NENORMALNo
KAZU SRCE NEMOZE DA BOLI E PA EBENO BOLI.
NIKAD NE RECI NIKAD,ALI JA CU RECI
NIKAD ALI BAS NIKAD TE NECU ZABORAVIT
....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>