Opis bloga

Ime: Marina
Razred: na jesen 6.
Škola: Oš Otok
Naj frendica: Mirjana
Naj frendovi: Gabriel, Jurica, Marko
Naj jelo: pizza
Godište: 1998...12 god
neda mi se pisat više =))
... I ovo je moj drugi osobni blogiCH..
UŽIVAJTE! <3



Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info







Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic






I LOVE
- prijatelje
- pizzu
- lazanje
- špagete
- more
- ljeto
- praznike
- profača iz informatike
- zabavu
- smijeh
- svoj dom
- svoj kvart
- komp
- svoj mob...LG cookie
- smajliće

sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddead
greedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokin
thumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucu
njamifinonamcormahludhrvatskazujo
pjevalaze

I HATE:
- Justina Biebera
- ogovaranje
- cajke i narodnjake
- otrovne životinje XD
- sve kaj je glupo
- i nezz...više..



I LOVE COLORFULImage and video hosting by TinyPic

I LOVE EVERTHING
Image and video hosting by TinyPic

I LOVE CUPCAKES
Image and video hosting by TinyPic

HAPPY

I'm happy in the morning
I'm happy in the night
I'm happy when I'm talking
to a person full of shite

The thing is when your happy
you last most every day
and even when the things go wrong
most things go your way

So happy is a good thing
happy makes you smile
being happy everyday
makes everything worth while

so even when you shed a tear
even when your blue
give a smile to everything
to what you say and do


SMILE AT THE SKY

Smile at the sky
It’s so pretty
It sets me free
When I’m sad
I go outside
When I’m happy
I go outside
A smile emerges on my face
So far and wide
Just like the sky
The smiling sky whom I smile back to
Smile at the sky

Are you happy?
You’re already outside and smiling
Are you sad?
Get your ass outside and show the sky a smile
Smile at the sky
Smile at the sky
And give him a grin or two
Remember he loves you too
Smile at the sky
Smile at the sky


I LOVE YOU
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Credits

Designer: ×A. Dawn Art×
Basecode: Blogskins

Napokon novi post! =)

Evo napokon je došlo vrijeme za novi post. Nisam napisala post ...dosta dugo. Jednostavno nema toga nečega što te vuče na pisanje. Nema inspiracije. Mora doći inače ništa od ničega. A najčudnije mi je uvijek kada napravim neki blog na početku pišem postove ko luda. Svaki dan neki post i onda popustim. Uglavnom, htijela sam vam zahvaliti na svim komentarima i podrškama u vezi prošlog posta. Stvarno vam veliko HVALA. Ne znam što bi ja bez vas. Nadam se da će te i dalje komentirat jer mi to puno znači. Dobijem to nekakvo samopouzdanje i dobijem snagu koju mi dajete. 85 komentara! Nisam očekivala toliko al ok. Još bolje!


Uh, još dva tjedna i onda... škola. Pa veselim se i ne. Više ne nego da jer nastava, matematika...a joj..A da..Dobra vijest. Tata će me ispisati iz glupog francuskog. To mi je bio izborni predmet, ali imam još izbornih tako da tata će napisati nekakvo pismo mojoj razrednici i ispisat ću se kao i neki iz mog razreda. =) Wiii! I'm happy! Moći ću duže spavati ili radnije ići iz škole...hehehhe! UGlavnom. Ja sam nabavila knjige. Skoro sve. Fale mi neke radne bilježnice i likovni, tak neš. Nezz točno. Napokon sam i ja počela knjigu neku čitati. Čudo za mene. haha. Čitam Sestre po trapericama od Ann Brashares. Već sam negdje na 160 str. Zanimljiva je knjiga da vam kažem. POsudiTE ju vi koji niste. Da vam malo skrati dosadu. Eh da. Opet se dosađujem i ljenčarim, ali malo manje. Sad mi se počinju vraćati frendovi jer svi ostanu na moru tam negdje do 9 mjeseca. Da škola počinje u 11 mjesecu oni mi i do tada ostali. Mislim glupo. Kak im ne dosadi. Ne znam o čemu da vam pišem više nego ajde komajte, znam da nije baš neki post i tak..ali ajde samo želim ... odgovor na pitanje. ŠTO DA RADIM PO CIJELE DANE osim kompa i televizije i čitanje knjiga????


Twetty

Image and video hosting by TinyPic

I LOVE MUSIC

x Komentari [ 70 ] x