< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (12)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

ovo nije još jedan blog za mlade





Linkovi

Blog.hr
Blog servis


Britney Spears Lyrics
Piece Of Me Lyrics

Ime: Marina
Prezime: ...
Mjesto stanovanja: Ilok
Škola: Treća Srednja Škola Vukovar, hotelijersko-turistički tehničar, 2a r.
Obitelj: mama, tata, starija sestra
Prijatelji: Ivana K. Sanja, Marina, i još njih puuuuuno (Pozdrav svima)
Glazba: SVe
Volim: glazbu, prijatelje, filmove, dom, školu (he he) i još puuuuuuno toga! (sve što vole mladi)
Ne volim: licemjere, dvolične ljude, biti kod kuće, školu..............
MSN: mcorba_ilok@hotmail.com

Moja slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najbolja Ivana!!! Wowim te!!!
















Sta da stavljam na blog?
Vise postova
Slike
Ankete
Dogadanja
  
pollcode.com free polls


ŠKOLSKA MOLITVA
Profesore naš..
koji sjediš za imenikom...
sveti se pero tvoje..
nestani kraljevstvo tvoje..
budi volja naša..
kako na mjestu..
tako i pred pločom..
dvojku našu svagdašnju..
daj nam danas..
i zaboravi jedinice naše..
kako mi zaboravljamo..
gradivo vaše..
i ne izvedi nas pred ploču..
nego ostavi nas na mjestu!!


Rihanna Lyrics
Umbrella Lyrics

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E to je super film!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alyssa Milano

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sophia Bush



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Charmed

Sta vam se svida na mom blogu?
Postovi
Slike
Ankete (ako ih radite)
Postapalice
Sve skupa
  
pollcode.com free polls


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 22.01.2008.

Evo ljudi malo novih spotova!!! Valjda će vam biti zanimljivo!!!!
POZDRAV!!!!!!


Cascada- Every time we touch



One Tree Hill- 5 season


Seka Aleksić- Aspirin



Seka Aleksić- Kraljice



Seka Aleksić- Boli stara ljubav



Hari Mata Hari- Leila



komentari (6) print#

ponedjeljak, 14.01.2008.

Duga

...Evo i mene, ali sa novim postom!!...


Evo da vi dočekate mene sa novim postom, ali kako se kaže ko čeka, taj dočeka. Ali šta se može... Nisam imala neku inspiraciju za pisanje. Ali odlučila sam napisati novi post i malo vam reći o mom najvećem problemu – ŠKOLI!!! Triput BUUUUU za onog tko ju izmisli!!!!!!! Nažalost i to se moralo jednom dogoditi... Škola je počela! To dugo glupo drugo polugodište. Vi si to ne možete zamisliti kako mi je prvi dan u školi teško pao. Kao prvo ljudi moji, pa ja sam jutros ustala u 4:15h to ni ja sama nisam mogla vjerovati. Ali čudo mi je da mi se u busu uopće nije spavalo, ali brate mili kada je došao 2,3 sat ja više nisam mogla izdržati koliko mi se spavalo.
Jedva sam dočekala da da završi škola da sjednem u bus i da dođem kući u Ilok. Znate kako se kaže: «Svugdje je lijepo ali kod kuće je najljepše» Pa mogu vam reći iz iskustva da je to točno! I tako sam ja započela još jedan tjedan u školi i u domu pa tako neću biti kući da vam pišem... cry
Budite mi svi pozdravljeni do našeg slijedećeg ruku pisanog izvještaja...!!!
I hvala svima na komentarima... Samo tako nastavite!
Ja se neću buniti... HaHaHa Malo neslanog humora za kraj!!!!!!!!!!!!


Adios





komentari (10) print#

nedjelja, 13.01.2008.



Get your own Poll!





komentari (0) print#

subota, 12.01.2008.

Ludi ovo vam je jedan testić koji sam dobila od WIANNE. Nadam se da sa neće ljutiti što sam ga objavila na blogu ali treba mi novih postova. HVALA vama koji mi komentirate... Samo tako nastavite... Nemam ja ništa protiv...


P.S Ako planirate riješavati molim vas da nevarate nego da budete pošteni...



Horoscope Test...


Morate iskreno odgovarati!
Napišite odgovore na komadu papira. Bez varanja !!

Odgovori su na kraju stranice.

1. Napišite ime osobe suprotnog spola od vašeg.

2. Koja vam je najomiljenija boja crvena, crna, plava, zelena, žuta?

3. Koji vam je prvi inicijal?

4. Vaš mjesec rođenja?

5. Koju boju više volite crnu ili bijelu?

6. Napišite ime osobe istog spola kao i vi.

7. Vaš omiljeni broj?

8. Da li više volite jezero ili ocean?

9. Napišite želju (realnu).

Kada ste završili scroll prema dolje

Odgovori

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


1. Potpuno ste zaljubljeni u tu osobu.

2. Ako ste izabrali:

Crvena: oprezni ste i život vam je pun ljubavi.
Crna: konzervativni ste i agresivni.
Zelena: duša vam je smirena.
Plava: spontani ste i puni poljubaca od osobe koju volite.
Žuta: vesela ste osoba koja uvijek ima savjet za druge
3. Ako su vaši inicijali:

A - K: Mnogo ljubavi ulažete u prijateljstva u svom životu.

L - R: Pokušavate živjeti punim plućima, te vam ljubavni život cvijeta.

S - Z: Volite pomagati drugima, a vaš ljubavni život je jako dobar.

4. Ako ste rođeni:
siječanj - ožujak: Ova godina bit će vrlo dobra za vas, a zaljubit ćete se u osobu za koju nikada ne biste to očekivali.

trvanj - lipanj: Imat ćete snažnu ljubavnu vezu koja će dugo trajati

srpanj - rujan: Imat ćete odličnu godinu sa puno novih doživljaja

listopad - prosinac: Vaš ljubavni život neće biti dobar, ali s vremenom naći ćete srodnu dušu

5. Ako ste izabrali.....
Crnu: Vaš život će skrenut sa standardne putanje, ali će vam promjena odgovarati
i usrećiti vas.

Bijelu: Imat ćete jednu osobu koja bi sve učinila za vas i u vama vidjela sve,
ali možda vi to nećete realizirati.

6. Ta osoba je vaš najbolji prijatelj.

7. Toliko će te imati bliskih prijatelja u vašem životu.

8. Ako ste izabrali:

Jezero: Lojalni ste vašim prijateljima i ljubavi, ali i rezervirani

Ocean: Spontani ste i volite udovoljiti ljudima.

9. Vaša želja će se ostvariti samo ako pošaljete test na 5 osoba u jednom satu, te ako pošaljete na 10 osoba, želja će vam se ostvariti prije vašeg slijedećeg rođendana



komentari (8) print#

utorak, 08.01.2008.

Bear and Cat Marine Balls



Click here to play this game



komentari (10) print#

--PPPPPPPPP
--PPPPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPP PP
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-- - ----OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO- - --OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
- - ---------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZ Z ZZZZZZZZ

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
-------- -ZZZ
---- ---ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ



komentari (0) print#

nedjelja, 06.01.2008.



komentari (5) print#


Get Your Own Quiz!, More Quizzes




komentari (3) print#

srijeda, 02.01.2008.




Što Vise Volis:

- Pse ILI macke?
Ja volim i pse i macke, ali ipak malo vise pse…
Oni su čovjekov najbolji prijatelj…

- Crno ili bijelo?
Crnu… Odjeća crne boje te čini mršavijom... He He

- Da li bi rađe otisla na neki tulum koji ti priredjujue najbolja frendica ILI na date s nekim deckom koji sutra putuje iz grada?
Pitala bi frendicu dali mogu dovesti tog decka na taj tulum.
Ako ne bi dopustila vjerojatno bi otisla s njim…Neznam ovisi o kojem decku se radi…

- Da li bi IKADA isla u big brother?
Nevjerujem. To mi se čini glupo. Ali nikad se nezna…

- Da Putujes u neku drzavu.. avionom.. .i on se srusi na pusti otok sto bi ucinila da dodjes doma?
Neznam…Stvarno nemam blage veze…Već bih nešto smislila.


- Da li bi radje otisla u KINO s deckom koji ti se svidja vec dugooo vremena. .ILI s W. MILLEROM koji sutra putuje u L.A. (da imas 18 ili 20 godina) ?
Pa vjerojatno bi otišla s dečkom, pošto W. Millera i ne volim baš nešto posebno.


- Da postanes slavna. .i da mozes izaci van s bilo kojim deckom. .s kime bi izasla?
Sa super dečkom... Chad Michael Murry!!!!!!!! Kako je dobar!!!

- Da li bi voljela na tjedan dana zivjeti u hogwartsu?
Vjerojatno bi…

- Naj draza hrana?
Cokolada… Pizza … Burek..........

- Naj pice?
Sprite… Blacky… I još puno toga…


-Naj draza pjesma:
Leila...
Aspirin...
Kraljica...
I ima ih jos jako puno......

-Bez cega ne bi mogla zivjeti?
Bez prijatelja…Mobitela…Hrane i pica…Glazbe…Interneta(kompa)…

- Što mislis o sebi?
To neznam ni ja sama...

- Da li bi voljela upoznati neku poznatu osobu? koga?
Chad Michael Murry...
I još puno njih………

-kOME cEs PreDAti ŠtAfEtU i ZaStO ?
Predat ću je onome tko ju želi!!!



komentari (11) print#

Click to chat with me or leave me a message on my xat.com chat box.



komentari (3) print#

utorak, 01.01.2008.

STAFETA:

Koliko je sati?
9:45h

Nabroji svoje tri naj pjesme:
Kraljica…
Aspirin…
Zidovi…
Leila…
……………………………………..
Ima ih jos jako puno...

Najgora reklama?
Sve ove za izbore…idu mi na zivce…

Nabroji tri naj frenda:
Mješano: Igor, Ines, Ana…
Ima ih previse…

Što misliš o Avril?
Ima dobre pjesme… Ali ju ne slušam, nisam tip za t5akvu glazbu…

Jesi li ikad zamrzila roditelje?
Ne. Ali sam se znala naljutiti na njih…

Je li ikad misliš o svojoj smrti?
Rjetko kada...

Da li te to muči?
Ne, trenutacno nista.

Nabroji tri naj boje:
Crna, zelena, plava

Horor ili komedija?
komedija…

Blog ili msn?
Oboje, ali trenutno blog…

Zemljopis ili povijest?
Povijest. To mi u srednjoj dosta ide…

Sport ili TV?
Sad TV. Kako-kad.


Komp ili playstation?
Neznam… ali ipak komp.

Dečko ili frendica?
Frendica… Friends forever!!!

Zimovanje ili ljetovanje?
Nisam sigurna. Ne volim ni jedno ni drugo. Ali kada bih
morala birati radije bih išla na zimovanje...

Božić ili Uskrs?
Bozic…

Kome predajes stafetu?
Stafetu predajem…
Svima, tko god ju želi uzeti…





komentari (12) print#

Sretna Nova 2008.godina



komentari (0) print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s