obožavam pjevati =)

četvrtak, 08.01.2009.

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

pozzcrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry:
cry:crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry:cry
:crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry:
cry:crycrycrycrycrycrycrymolim vas pomozite mi:((((((
posvađala sam se sa NAJBOLJOM prijateljicom
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neznam što da radim...a ona je bila tako
tako tako tako DOBRA......ona je stvarno bila najbolja
prijateljica u mojem životu ali ja nju NIKADA neću
zaboraviti i svima ću pričati o njoj...svim svojim prijateljicama.
..bližnjima...SVIMA!!! već cijela moja obitelj zna kolko ju
obožavam..ali došao je i ovaj koban dan kada smo se posvađale!!!:
namcor:namcornamcornamcor:namcor
:namcornamcornamcornamcorNARAVNO za tu svađu sam
ja kriva!!!! ali zaista jesam....joooooj nemogu vjerovati da sam izgubila
tako dobru osobu koja mi je jedna od
najbližih srcu!!!!!!!!!!! molim vas što da radim????????????????
???????????????????
recite mi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!crycrycry: molim vas recite!!!!
!!!!!!!!zijev:zijevzijev...ja sam jakooo tužnaa...upravo a i biti ću sve
dok se ne pomirimo!!!!!!!!!!!!!!!

NIKA VT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!crycrycrycrycrycrycrycrycry
ti si mi najbolja prijateljica u životu
ali znam da sam ja tebi anjgora ...sorry postajem ko veronika..da...i
puno gora od nje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oprosti nika
molim teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

P.S nika ti ćeš UVIJEK biti moja priajteljica i to najbolja.!!!!!! blago
paoli što ima tako dobru prijateljicu...svi bi te poželji za prijateljicu!!!
NIKA VT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozz crycrycrycrycrycrycrycrycry
marija

08.01.2009. u 21:06 • 42 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup:





Get your own Chat Box!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr