Marijan M. (43)

četvrtak, 27.12.2007.

Inventura 2007.

Uf, malo mi zamro blog u posljednja dva mjeseca...
Pa evo da ga održim u životu s jednom prigodnom kratkom foto inventurom. Došao je kraj 2007. godine, pa da sumiram što sam radio i gdje sam bio.
Generalno, može se zaključit da sam 2007. napravio jedan krug oko svijeta, jerbo sam godinu počeo s putovanjem do Amerike, a okončao putovanjem do Japana.

Siječanj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U Ameriki sam vidio New York...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a ondak i Detroit

Veljača

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u veljači Josipa prohodala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a Petra se pretvorila u Spužva Boba...

Ožujak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u ožujku sam posjetio Ženevu, gledao aute po sajmu i upoznao Lorinu iz Škotske...

Travanj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...u travnjuposjetih Salamancu (najstariji sveučilišni grad u Španjolskoj) i tamošnji automobilski muzej...

Svibanj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...u svibnju ništ posebno, ali ipak vrijedi spomenut BMW Fahrer Training u Minkenu...

Srpanj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u lipnju nisam ništa zabilježio na blog stranicama, tko zna, možda sam ga prespavao...
u srpnju smo ljetovali u Orebiću...

Rujan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u kolovozu opet ništ...
u rujnu sam se bavio automobilskim muzejima...

Listopad


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u listopadnom mjesecu vidjeh Ghent...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a onda od 20.do 26. 10. bijah u Japanu...
vidjeh Tokio i Kyoto...

- 14:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)