nedjelja, 15.10.2006.

EH..................U UTORAK MI JE ROĐENDAN......(17-TI)

pa........sretan mi rodendan....coolpartysmokin.....
MA NEK TI S DRUGOM KRENE................
KAD, VJERUJ ZA MENE DOVOLJNO JE,
ŠTO POSTOJIŠ....I NAKON SVEGA......
HVALA TI ŠTO SAMNOM NEGDJE
DIŠEŠ ISPOD ISTOG NEBA...........


* Sve oko mene, sve što sam voljela, sve što mi je moglo donijeti osmijeh na lice sakrilo se. Izgubilo se u kaosu svakodnevice. Osjećam da je tu, negdje blizu, i vidim, pružam ruke, ali ne mogu dohvatiti svoju sreću. Uvijek, samo korak iza. Svijet se okreće prebrzo. Svi nekamo žure, ne primjećuju uopće da postojim. Svi prolaze kao da me nema, očiju uprtih u jednu točku poznatu samo njima...
SAMO MI TREBAŠ TI, DA BUDEŠ SA MNOM, DA SE ZAJEDNO PROBIJAMO KROZ OLUJU ŽIVOTA, DA SE ZAJEDNO NASMIJEŠIMO KADA ZASJA SUNCE, DA ZAJEDNO POLETIMO, DA ME ČVRSTO DRŽIŠ ZA RUKU I BUDEŠ MOJ...

Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oci,
Zasto sam te zavoljela te proklete noci.
Zasto mi iz misli ne ides van,
Zasto zbog tebe ne mogu ni dan.
Zasto jos danas u daljinu gledam,
Zasto kad si otisao, jos i dalje cekam..
Zasto uvijek mislim da ces doci,
I da ces se pojaviti negdje u noci.
Zasto kad sam sama, zelim da si tu,
Zasto ne nestanes, barem u snu..
Zasto uopce postoje suze,
Kad mi ih sve tvoje srce uze.
Zasto ne postoji lijek za tugu,
Lijek za strah, trepet i muku...
Zasto postoji ljubav kada je tako slijepa,
Tako tuzna, ocajna... ali lijepa.
Zasto?

SJECANJA
Dali se sjecas one noci davne,
Dali se sjecas nase klupe stare.
Zivjeli smo samo jedno za drugo,
Nocima pricali dugo, dugo..
Zakleli smo se u ljubav vječnu,
Željeli nista, samo srecu.
Drugi su nam se smijali, rugali..
No mi ih uopce nismo slusali.
Da smo zajedno jedino je bilo vazno,
Znao si me grliti nocima snazno.
Mjeseci su nam prolazili kao minute,
Rjesavali smo skupa sve nevolje i muke.
Tada je dosla ona i uzela te od mene,
Ja sam za te postala djevojka iz sjene.
Sve si zaboravio u jednome trenu,
Nase dane i nasu ljubav vjecnu.
Ti si ljubio necije usne druge,
A ja plakala nocima od tuge.
Uspomene i dalje cuva srce moje,
Tuguje i pati od izgubljene ljubavi tvoje.
Ipak sam te voljela i nek ti u zivotu vlada sreca..
Meni su ostala samo sjecanja i neostvarena ljubav vjecna.
sve što sam ti ikada htjela reći jest volim te;
no bojala sam se...
volim te! sada se ne bojim to reći.
možeš li me čuti? možeš li čuti moje riječi?
ja ne znam ako ih čuješ.
ako ih čuješ, to su moje zadnje riječi upućene tebi.
pričekaj malo...
ako ih doista čuješ, sačuvaj ih u srcu,
nek ti one budu jedino sjećanje na mene.
nek one budu znak koliko sam te voljela.
Slatki snovi vuku me sve dublje,
ne da mi se oduprijeti, tako sam slaba,
a to me tako privlači.
znam da me čuješ.
mogu to osjetiti dok ispuštam zadnji dah;
čuj me: odlazim...
ali ne dok ti ne kažem istinu.
istinu koja će me osloboditi.
slušaj; nemoj se bojati.

wavethumbupwavethumbupwavethumbup



- 13:43 - Tvoje rijeci ( 27 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©