srijeda, 06.09.2006.

inspiracija..................heh..........

bio je lijep,lijep poput obećanja.......pamtim svaki dan zaboravljena. riječi,čini mi se, svake sjećam se,al´ nema ga kraj mene.kažu,prošao je kroz mnogo toga,našao utočište je kod boga. tražim noćas pred tim vratima ja,molim boga da mi ga da.....sad kad bi mogla biti s njim bar jedan dan,da svu ljubav što sam drugim davala njemu dam i da samo njemu pripadam.....................


..........i da me udariš pred svima nebi boljelo, ja ću po svom ma koliko koštalo...........

...u kafani ko u paklu,svuda bol i dim, zar je ovo bože način da ga zaboravim..........

...spremna sam ti dati život cijeli, pitaj nju jeli............

...ljubav je jedina nesreća koju svaki put iznova tražimo....


...i tko će sad hladni zid preskočiti,ugušiti krik i ruke si pružiti...i tko će sada koga za što okriviti,suze obrisati i sve oprostiti......


wavewavewavewavewavewave

- 14:16 - Tvoje rijeci ( 8 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©